Quote from Guest on 27 March 2014, 20:15Jag kanske är ute o cyklar.... men förhoppningsvis finns det någon på detta forum som kan tipsa mig. Min pendlingshoj bråkar. Jag har inga problem att växla upp men när jag ska växla ner så får jag dra reglaget till botten och sen dra upp det till den väx
Jag kanske är ute o cyklar.... men förhoppningsvis finns det någon på detta forum som kan tipsa mig. Min pendlingshoj bråkar. Jag har inga problem att växla upp men när jag ska växla ner så får jag dra reglaget till botten och sen dra upp det till den väx
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 20:25Det finns ingen som vet hur nexus 8 funkar, man måste gå typ 4-årig nexusteknisk för det.
Det finns ingen som vet hur nexus 8 funkar, man måste gå typ 4-årig nexusteknisk för det.
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 23:17Det kan inte vara vajern som hakar upp sig och behöver bytas?
Det kan inte vara vajern som hakar upp sig och behöver bytas?
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 08:05Gjorde rent o tog bort all gunk o smörjde o då blev det mycket bättre. Får väl lämna in den på service så blir det säkert bra igen.
Gjorde rent o tog bort all gunk o smörjde o då blev det mycket bättre. Får väl lämna in den på service så blir det säkert bra igen.
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 11:29Tycker det låter som att vajerhöljena behöver rengöras eller bytas.
Tycker det låter som att vajerhöljena behöver rengöras eller bytas.