Quote from Guest on 15 April 2014, 10:54Hej alla löpare!
Jag skriver nu min kandidatuppsats om hur löplopp påverkar turismen och skulle uppskatta om ni som under de senaste tre åren på något sätt deltagit i ett löplopp i Sverige tog några minuter och besvarade min enkät. Det tar ca 2-4 minuter.
Hej alla löpare!
Jag skriver nu min kandidatuppsats om hur löplopp påverkar turismen och skulle uppskatta om ni som under de senaste tre åren på något sätt deltagit i ett löplopp i Sverige tog några minuter och besvarade min enkät. Det tar ca 2-4 minuter.
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 11:04Eftersom majoriteten av alla lopp jag springer går på min hemort blev det kanske lite skeva svar, men jag gjorde så gott jag kunde i alla fall. Omkostnaderna för mat och logi t ex... hur ska man räkna det, jag bor ju på orten och skulle ändå äta liksom. :
Eftersom majoriteten av alla lopp jag springer går på min hemort blev det kanske lite skeva svar, men jag gjorde så gott jag kunde i alla fall. Omkostnaderna för mat och logi t ex... hur ska man räkna det, jag bor ju på orten och skulle ändå äta liksom. :
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 11:06oj ! lätt o missa har stirrat mig blind på den tror jag, så tack 🙂 och tack för att du deltog!
oj ! lätt o missa har stirrat mig blind på den tror jag, så tack 🙂 och tack för att du deltog!
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 15:19Nu har jag lämnat mitt bidrag
Nu har jag lämnat mitt bidrag
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 22:15Har nu bidragit till din kandidat, lycka till!
Har nu bidragit till din kandidat, lycka till!
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 23:52Har också dragit ett strå till stacken.
Lycka till!
Har också dragit ett strå till stacken.
Lycka till!
Quote from Catharina Brattlin on 16 April 2014, 08:13Oj, vad pengar jag lägger på lopp varje år! Vi är dessutom två i familjen som springer lopp.
Hursom, jag har svarat. 🙂
Oj, vad pengar jag lägger på lopp varje år! Vi är dessutom två i familjen som springer lopp.
Hursom, jag har svarat. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 11:58Också svarat!
Också svarat!