Quote from Guest on 1 April 2009, 09:36I min strävan att hitta en så underhållsfri pendlingscykel som möjligt har jag nu snävat in mig till Biomega Copenhagen och Nishiki Shadow (tips på liknande cyklar mottages tacksamt).
Är det någon som vet var i centrala Stockholm jag kan klämma på och te
I min strävan att hitta en så underhållsfri pendlingscykel som möjligt har jag nu snävat in mig till Biomega Copenhagen och Nishiki Shadow (tips på liknande cyklar mottages tacksamt).
Är det någon som vet var i centrala Stockholm jag kan klämma på och te
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:46Biomega, är den inte kardandriven?
Biomega, är den inte kardandriven?
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:49Jag tycker du ska köpa en fixie så rejsar vi över Lidingöbron. Backen upp mot Torsvik kör du sedan backintervaller i 😉
Jag tycker du ska köpa en fixie så rejsar vi över Lidingöbron. Backen upp mot Torsvik kör du sedan backintervaller i 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 11:05Kardandrift! ser häftigt ut
http://crunch22.blogspot.com/2007/09/biomega-copenhagen-bicycle.html
Kardandrift! ser häftigt ut
http://crunch22.blogspot.com/2007/09/biomega-copenhagen-bicycle.html
Quote from Ingemar Lindgren on 1 April 2009, 13:52Raymond, får vara en fixie med skivbroms då, vet inte om det faller inom den etiska ramen för fixie-minimalism 😉 Jag har planer på att göra om mina gamla helstela MTB till fixie (har kollat så att dropouts funkar), men först vill jag få till så att pen
Raymond, får vara en fixie med skivbroms då, vet inte om det faller inom den etiska ramen för fixie-minimalism 😉 Jag har planer på att göra om mina gamla helstela MTB till fixie (har kollat så att dropouts funkar), men först vill jag få till så att pen
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 13:59Kolla med Cyklig. De har börjat sälja Nishiki.
Kolla med Cyklig. De har börjat sälja Nishiki.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 16:31Fixie-minimalism, undrar om fyra bromshandtag diskvalificerar min ST Lager då...
Fixie-minimalism, undrar om fyra bromshandtag diskvalificerar min ST Lager då...
Quote from Ingemar Lindgren on 1 April 2009, 16:58Det verkar som om Nishiki Shadow inte kommit ut i butik än 🙁 Men Sportson på Kungsholmen hade iaf C-dale Bad Boy 8 inne, så jag kan prova om Alfine-navet är ngt att ha - så ett litet steg framåt iaf!
Jag surfade fram till en cykel med två kransar och
Det verkar som om Nishiki Shadow inte kommit ut i butik än 🙁 Men Sportson på Kungsholmen hade iaf C-dale Bad Boy 8 inne, så jag kan prova om Alfine-navet är ngt att ha - så ett litet steg framåt iaf!
Jag surfade fram till en cykel med två kransar och