Quote from Guest on 1 June 2012, 19:02Funbeat hittar inte min klocka längre. Fram tills igår har detta fungerar mer eller mindre utmärkt. Men ikväll: ICKE. Har testat att slå på klockan, starta om webbläsaren och byta usb-uttag. Ingenting hjälper och nu kommer jag inte på fler saker att testa
Funbeat hittar inte min klocka längre. Fram tills igår har detta fungerar mer eller mindre utmärkt. Men ikväll: ICKE. Har testat att slå på klockan, starta om webbläsaren och byta usb-uttag. Ingenting hjälper och nu kommer jag inte på fler saker att testa
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2012, 19:12Hittar din dator den då?
Hittar din dator den då?
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:17Jag gnuggade lite på metallkontakterna och dansade lite Garmin-connect-dans i vardagsrummet, tände på lite Funbeat-rökelse och sen fungerade det. 😉
Jag gnuggade lite på metallkontakterna och dansade lite Garmin-connect-dans i vardagsrummet, tände på lite Funbeat-rökelse och sen fungerade det. 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:30Exakt hur går den dansen till? Jag behöver veta så jag skulle uppskatta om du filmade och lade upp här.
Tack på förhand.
(L)
Exakt hur går den dansen till? Jag behöver veta så jag skulle uppskatta om du filmade och lade upp här.
Tack på förhand.
(L)
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 20:39Det inträffar för mig ibland när jag sätter datorn i sleep-mode, och väcker den igen. Omstart är det som gäller då, tyvärr. Och det är samma för Funbeat och Sporttracks.
Det inträffar för mig ibland när jag sätter datorn i sleep-mode, och väcker den igen. Omstart är det som gäller då, tyvärr. Och det är samma för Funbeat och Sporttracks.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 21:42Testat att dra ur och sätta i USB:n i datorn? Löser i vart fall detta för mig.
Testat att dra ur och sätta i USB:n i datorn? Löser i vart fall detta för mig.