Quote from Guest on 30 October 2011, 20:46BILD:http://www.sverigeloparen.se/wp-content/uploads/2011/10/Sk%C3%A4rmavbild-2011-10-30-kl.-18.26.41-1024x730.png
What? A group run in winter conditions.
When? 14th to the 15th of Januari 2012.
Where? The start and finish is in Mora, Sweden.
How far?
What? A group run in winter conditions.
When? 14th to the 15th of Januari 2012.
Where? The start and finish is in Mora, Sweden.
How far?
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 20:56Nu får ni lägga av.
Denna + andra hyperintressanta tävlingar fanns banne mig inte när jag var bra nog att klara av det.Ett jättegrattis till ännu ett kanoninitiativ. (t+)
Nu får ni lägga av.
Denna + andra hyperintressanta tävlingar fanns banne mig inte när jag var bra nog att klara av det.
Ett jättegrattis till ännu ett kanoninitiativ. (t+)
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 22:05Hehe, visst finns det gott om trevliga lopp nu.
NUWC är en gemensam löpning, det viktiga är gemenskapen och upplevelsen.
Jag tänkte precis på att inbjudan är på engelska. Det är tänkt som en internationell event... säg till om ni har svårt att förstå.
Hehe, visst finns det gott om trevliga lopp nu.
NUWC är en gemensam löpning, det viktiga är gemenskapen och upplevelsen.
Jag tänkte precis på att inbjudan är på engelska. Det är tänkt som en internationell event... säg till om ni har svårt att förstå.
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 19:43Som vanligt säger jag....Marathon-passering å bra transport tillbaka start/mål...då skulle jag komma omedelbums..?!
Som vanligt säger jag....Marathon-passering å bra transport tillbaka start/mål...då skulle jag komma omedelbums..?!
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 21:08men..det här ser ju underbart ut. Helt bananas! hur många är med?
men..det här ser ju underbart ut. Helt bananas! hur många är med?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 23:11Start och mål är riktigt nära varandra. Jag kan ger dig marathon tid men det kommer inte vara din bästa 😉 Vi kommer nämligen att springa tillsammans.
Jag har fått konkret intresse från ett par personer. Jag kommer att göra det oavsett, banan ser riktig
Start och mål är riktigt nära varandra. Jag kan ger dig marathon tid men det kommer inte vara din bästa 😉 Vi kommer nämligen att springa tillsammans.
Jag har fått konkret intresse från ett par personer. Jag kommer att göra det oavsett, banan ser riktig
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 13:18Tre anmälda nu.
Tre anmälda nu.
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 19:33130 km.... Varvbana? 3 Varv runt Orsasjön?
130 km.... Varvbana? 3 Varv runt Orsasjön?
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 20:21Jag funderade på denna lösning och även på på isbanan runt Orsasjön.
Men till slut så bestämde jag mig för en stor ring upp till finnmarken norr om Orsa.
Jag funderade på denna lösning och även på på isbanan runt Orsasjön.
Men till slut så bestämde jag mig för en stor ring upp till finnmarken norr om Orsa.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:39Galet, galet. Ingår snörök och värmefilt? Tack Andrew för att du sätter igång våra tankar om omöjliga uppdrag. Se till att bevisa motsatsen;)
Galet, galet. Ingår snörök och värmefilt? Tack Andrew för att du sätter igång våra tankar om omöjliga uppdrag. Se till att bevisa motsatsen;)