Quote from Guest on 19 September 2007, 14:27Hej!
Jag tillhör (den utdöende) skaran som inte äger en våg men däremot ett måttband 😉Under "Registera dagsnotering" kan jag lägga till vikt o puls osv men jag kan inte hitta någonstans att notera mina mått.
Nu har jag letat men inte hittat. Någon som
Hej!
Jag tillhör (den utdöende) skaran som inte äger en våg men däremot ett måttband 😉
Under "Registera dagsnotering" kan jag lägga till vikt o puls osv men jag kan inte hitta någonstans att notera mina mått.
Nu har jag letat men inte hittat. Någon som
Quote from Camilla Höög on 19 September 2007, 14:37Jag skulle nog säga att de utdöende är de som faktiskt äger en våg. Bättre att lära känna sin kropp och lyssna på vad den säger.
Det finns ingen sådan funktion idag.
Två alternativ:
1. Lägg in ett önskemål om att få det infört som ny funktion
2. Skriv må
Jag skulle nog säga att de utdöende är de som faktiskt äger en våg. Bättre att lära känna sin kropp och lyssna på vad den säger.
Det finns ingen sådan funktion idag.
Två alternativ:
1. Lägg in ett önskemål om att få det infört som ny funktion
2. Skriv må
Quote from Lotta Lindström on 19 September 2007, 17:28Jag skriver måtten som notering men visst vore det roligt om man kunde registrera dem precis som vikten.
Jag skriver måtten som notering men visst vore det roligt om man kunde registrera dem precis som vikten.
Quote from Lena O on 19 September 2007, 19:18bra förslag: Dock vilken mått bli det, en kombination av olika mått?
bra förslag: Dock vilken mått bli det, en kombination av olika mått?
Quote from Funbeat user on 19 September 2007, 19:29Man brukar mäta i tum.
Man brukar mäta i tum.
Quote from Lotta Lindström on 19 September 2007, 20:34Mitt måttband har bara centimeter. (#)
Mitt måttband har bara centimeter. (#)
Quote from Urban Nilsson on 19 September 2007, 22:06Kör med millimeter. Ger 25,4 ggr så detaljerad information som tum.
Kör med millimeter. Ger 25,4 ggr så detaljerad information som tum.
Quote from Lena O on 19 September 2007, 23:36Och vad hade ni tänkt att mäta? 🙂
Och vad hade ni tänkt att mäta? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2007, 23:43beninnerlängden kanske.
eller hette det något annat?
beninnerlängden kanske.
eller hette det något annat?
Quote from Funbeat user on 20 September 2007, 00:35Killarna vill nog mäta sina biceps, el nåt annat....;) (DET skulle vara intressant om de la in i så fall! :D)
Själv blir det så intressant som magomfånget i så fall....;)
Killarna vill nog mäta sina biceps, el nåt annat....;) (DET skulle vara intressant om de la in i så fall! :D)
Själv blir det så intressant som magomfånget i så fall....;)