Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Det går att lägga in vilka skor som man sprang ett pass med. En intressant utökning vore att kunna få en möjlighet att notera de yttre förutsättningarna för passet. Följande parametrar kunde vara intressanta, temperatur, nederbörd och vind. För egen del s

Det skulle vara jättebra! Kopplingen väder och kläder är ju jätteviktig för hur träningen blir. Kan man då filtera i kalendern på tex temperatur och vind, kan man se hur olika kläder har funkat 🙂

För mig räcker det att titta ut genom fönstret samt att ta en koll på termometern för att veta vad jag ska ta på mig. Jag skulle inte ha någon nytta av en sådan funktion som ni efterfrågar!

Men Stina å Krister...ni e ju faan helt otroligt roliga...Talar ni egentligen om samma sak på samma planet etc...Skitakul å svara nu inte å förstör det roliga...hehehe;);)

Kjelle har en annan metod. Kottarna blöta - regn. Kottarna torra - sol. 🙂

Djävla Leffe att avslöja mig så där...:@....men då måste jag naturligtvis oxså erkänna att när kottarna är lite si sådär halvfuktiga...Ja då djävlar är det löparväder:D

... och när kottarna ramlar ner då är det storm 🙂

Oj,oj,oj Helena...jag har underskattat dig totalt som väderguru.!!!?! Din analys är klockren å den kan jag verkligen inte säga emot. Men dom där kottarna som likt förbannat hänger kvar...vad vet man om dom..??! Vad heter dom och hur känns det att hänga kv

Föreslog väderlogg till Olle för rätt många månader sedan med positivt svar på idén. Helt säkert var jag inte den första som hade den. Trodde nog funktionen skulle varit med vid uppdateringen. Vi får väl "tjöta" lite mer samlat på Olle?
(som för övrigt gö

Kjell, dom kottarna heter Gudrun och dom får gärna hänga kvar!
Gå in o koka kott-gröt nu. Jag vet nog att det är det du har som uppladdning till marorna!

12