Quote from Guest on 25 December 2014, 12:35En person har börjat följa mig vilket innebar att jag fick en notifiering. Jag följer också personen. Frågan är hur jag får bort notifieringen? Någon som vet? Lite irriterande att alltid ha den där. Han började följa mig 21/12.
BILD:http://www.ratnik.eu/
En person har börjat följa mig vilket innebar att jag fick en notifiering. Jag följer också personen. Frågan är hur jag får bort notifieringen? Någon som vet? Lite irriterande att alltid ha den där. Han började följa mig 21/12.
Quote from Funbeat user on 25 December 2014, 12:45Gå in till notiser och längst ner markera alla som läste
Gå in till notiser och längst ner markera alla som läste
Quote from Funbeat user on 25 December 2014, 13:45Haha, precis samma sak som hände mig. Samma dag - var det Anderas S? Jag lyckades få bort den efter flera dagar, men snacka om att det var irriterande.
En lite designmiss, kan tyckas, att det inte går att "läsa" just den notifieringen. Utan man måste gå i
Haha, precis samma sak som hände mig. Samma dag - var det Anderas S? Jag lyckades få bort den efter flera dagar, men snacka om att det var irriterande.
En lite designmiss, kan tyckas, att det inte går att "läsa" just den notifieringen. Utan man måste gå i
Quote from Funbeat user on 25 December 2014, 14:05Tack Ryan. Så lätt det är ibland. Att jag inte såg den. Hasse, det var Andreas S.
Tack Ryan. Så lätt det är ibland. Att jag inte såg den. Hasse, det var Andreas S.
Quote from Funbeat user on 1 January 2015, 20:28Har suttit och retat mig på detta också ända sedan Andreas accepterade mig och när jag nu fick en till så tänkte jag att, nej det måste finnas en tråd som har behandlat den här buggen.
Har suttit och retat mig på detta också ända sedan Andreas accepterade mig och när jag nu fick en till så tänkte jag att, nej det måste finnas en tråd som har behandlat den här buggen.