Quote from Guest on 28 January 2008, 09:46Nu är cycleX på Eurosport för oss som inte har Comhem!
Nu är cycleX på Eurosport för oss som inte har Comhem!
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 09:56Det blir nog till att fixa digitalTv innan vårklassikerna kommer igång... Trist bara att behöva betala en massa när det bara är en kanal man vill ha.
Trist att Com Hem tog bort Eurosport som är så överlägsen Tv4 sport (visst, spansk/italiensk fotboll är
Det blir nog till att fixa digitalTv innan vårklassikerna kommer igång... Trist bara att behöva betala en massa när det bara är en kanal man vill ha.
Trist att Com Hem tog bort Eurosport som är så överlägsen Tv4 sport (visst, spansk/italiensk fotboll är
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 12:20Va? Gillar du inte UFC och Pros vs. Joes? Finns det annan sport?
Va? Gillar du inte UFC och Pros vs. Joes? Finns det annan sport?
Quote from j sollerman on 28 January 2008, 15:10UFC är ju bra tv =) jag har både eurosport och tv4 sport.
UFC är ju bra tv =) jag har både eurosport och tv4 sport.
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 15:29UFC är inte direkt min kopp te. Är heller inte direkt förtjust i Gladiatorerna från tidigt 90-tal, hockeyallsvenskan, innebandy eller alla tusentals bilprogram som visas...
UFC är inte direkt min kopp te. Är heller inte direkt förtjust i Gladiatorerna från tidigt 90-tal, hockeyallsvenskan, innebandy eller alla tusentals bilprogram som visas...
Quote from Berit Bengtson on 28 January 2008, 17:44Christoffer Ungh skrev:
> Det blir nog till att fixa digitalTv innan vårklassikerna kommer igång...
> Trist bara att behöva betala en massa när det bara är en kanal man vill ha.Ett alternativ kan kanske vara att du köper en box för marksänd digital TV
Christoffer Ungh skrev:
> Det blir nog till att fixa digitalTv innan vårklassikerna kommer igång...
> Trist bara att behöva betala en massa när det bara är en kanal man vill ha.
Ett alternativ kan kanske vara att du köper en box för marksänd digital TV
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 12:17X---Är heller inte direkt förtjust i Gladiatorerna från tidigt 90-tal, ---X
i REPRIS???? tar mig för pannan ...
X---Är heller inte direkt förtjust i Gladiatorerna från tidigt 90-tal, ---X
i REPRIS???? tar mig för pannan ...