Quote from Guest on 4 March 2008, 10:06I fredagskväll köpte vi dom....jag fick en i S och sambon i XL.
Imorrn får vi hämta dom, då det har monterats stänkskärmar, flaskhållare, pakethållare och bakljus. SÅÅÅ LYCKLIG!!!http://ensvenssonsvardag.blogg.se/1204497436_birka_paradise.html
Har la
I fredagskväll köpte vi dom....jag fick en i S och sambon i XL.
Imorrn får vi hämta dom, då det har monterats stänkskärmar, flaskhållare, pakethållare och bakljus. SÅÅÅ LYCKLIG!!!
http://ensvenssonsvardag.blogg.se/1204497436_birka_paradise.html
Har la
Quote from Berit Bengtson on 4 March 2008, 10:16Gratulerar till din nya cykel.
Jag har oxå nyligen bytt jobb och har nu 20km enkel väg,
från Sthlms sydvästra förorter till de nordöstra
T-banan tar 60min dörr->dörr, cyklingen på grusiga, knixiga cykelbanor med min gamla tröga pendlarcykel har hittills
Gratulerar till din nya cykel.
Jag har oxå nyligen bytt jobb och har nu 20km enkel väg,
från Sthlms sydvästra förorter till de nordöstra
T-banan tar 60min dörr->dörr, cyklingen på grusiga, knixiga cykelbanor med min gamla tröga pendlarcykel har hittills
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 11:32Så det blev Scott med dämpare till slut ändå? 😉
Glöm inte hålla efter framgaffeln bara. Dämpade gafflar är känsligare för smuts och väta än dito stel.
Så det blev Scott med dämpare till slut ändå? 😉
Glöm inte hålla efter framgaffeln bara. Dämpade gafflar är känsligare för smuts och väta än dito stel.
Quote from Jan Lundquist on 20 March 2008, 12:00Off Topic:
Jag har nyss skaffat en scott med dämpare (för skogscykling). Hur tar jag hand om dämparna på bästa sätt?
Off Topic:
Jag har nyss skaffat en scott med dämpare (för skogscykling). Hur tar jag hand om dämparna på bästa sätt?
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 07:10Oj, det beror på vad det är för typ av dämpare. Det finns modeller med fjädrar och luft, Olja och luft, gummikuddar och säkert en del varianter på detta. I enklare cyklar (läs gafflar) skulle jag tro att det handlar om någon kombination av Fjädrar och kan
Oj, det beror på vad det är för typ av dämpare. Det finns modeller med fjädrar och luft, Olja och luft, gummikuddar och säkert en del varianter på detta. I enklare cyklar (läs gafflar) skulle jag tro att det handlar om någon kombination av Fjädrar och kan
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 10:36En detalj i det hela.
Dämparen på denna cykel är rätt "hård" så den kändes endast när vi körde upp för trottarkanten i princip. Vi köpte inte för dämparens skull, vi köpte den för att det var i princip allt vi ville ha för en bra summa pengar.Det jag v
En detalj i det hela.
Dämparen på denna cykel är rätt "hård" så den kändes endast när vi körde upp för trottarkanten i princip. Vi köpte inte för dämparens skull, vi köpte den för att det var i princip allt vi ville ha för en bra summa pengar.
Det jag v
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 16:35Det var länge sedan jag såg en dämpare med damasker. Finns det att få tag i fortfarande?
Det var länge sedan jag såg en dämpare med damasker. Finns det att få tag i fortfarande?