Quote from Guest on 11 February 2008, 14:14Nu är det Biffen&Bananen som kör sexdagars loppet på TV!
Nu är det Biffen&Bananen som kör sexdagars loppet på TV!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:24Å va spännande!!! Vilken kanal?
Vad är det vi pratar om förresten?
Å va spännande!!! Vilken kanal?
Vad är det vi pratar om förresten?
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:24SVT1
SVT1
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:42Shit va fräckt!!!! "uppställning för defilering till halmstad"
Jag är klistrad framför tv:n!!!!
Shit va fräckt!!!! "uppställning för defilering till halmstad"
Jag är klistrad framför tv:n!!!!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:44Nu passerade de Helsingborg. Jag måste ut o titta!
Nu passerade de Helsingborg. Jag måste ut o titta!
Quote from Mats Andersson on 11 February 2008, 14:48Kult! Är det nån som kan spela in?
Kult! Är det nån som kan spela in?
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:58*asg* Fan David, du kommer få mig sparkad från jobbet genom start av sådana trådar! (satt å smygläste på ett möte)
*asg* Fan David, du kommer få mig sparkad från jobbet genom start av sådana trådar! (satt å smygläste på ett möte)
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:58Tyvärr! Ingen inspelningsutrustning.
Biffen&Bananen som mekar är en katastrof,
Ångestframkallande bilder från tävlingar på grusvägar.
Tyvärr! Ingen inspelningsutrustning.
Biffen&Bananen som mekar är en katastrof,
Ångestframkallande bilder från tävlingar på grusvägar.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 15:04Måste leta reda på den på nätet.
Måste leta reda på den på nätet.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 15:15De körde upp en otrevlig backe upp till torget i Oskarshamn.
Där har jag haft syra och hög puls några gånger under Solkustens tredagars.
Den var tillsammans med Kungsbacka tredagars de bästa tävlingarna i Götaland på åttiotalet.
De körde upp en otrevlig backe upp till torget i Oskarshamn.
Där har jag haft syra och hög puls några gånger under Solkustens tredagars.
Den var tillsammans med Kungsbacka tredagars de bästa tävlingarna i Götaland på åttiotalet.