Quote from Guest on 24 April 2011, 11:55Träna inte hårt.
Att röra sig stimulerar tillfrisknandet.
Jaha, var går gränsen nu då?
Själv brukar jag unna mig en lätt promenad vid svår förkylning och feber. Vill jag somna redan efter ett par hundra meter så avbryter jag. 🙂
Träna inte hårt.
Att röra sig stimulerar tillfrisknandet.
Jaha, var går gränsen nu då?
Själv brukar jag unna mig en lätt promenad vid svår förkylning och feber. Vill jag somna redan efter ett par hundra meter så avbryter jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:05Illa att åka på förkylning en sådan här fin helg. En stillsam promenad kan väl aldrig vara fel. Krya på dig!
Illa att åka på förkylning en sådan här fin helg. En stillsam promenad kan väl aldrig vara fel. Krya på dig!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:02Tror nog att Mats Å kan/kommer att berätta om sina 6 veckor i total vila, efter ett spinningspass med *lite* för mycket förkylning i kroppen...
(korta storyn, hjärtsäcksinflammation, någon/några dagar inlagd på sjukan och sedan strängt träningsförbud).V
Tror nog att Mats Å kan/kommer att berätta om sina 6 veckor i total vila, efter ett spinningspass med *lite* för mycket förkylning i kroppen...
(korta storyn, hjärtsäcksinflammation, någon/några dagar inlagd på sjukan och sedan strängt träningsförbud).
V
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:126 veckor är en kort vila med den diagnosen. Jag känner en som fick 8 månader.
6 veckor är en kort vila med den diagnosen. Jag känner en som fick 8 månader.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:40Låter som fängelsestraff för en motionär. 🙁
Låter som fängelsestraff för en motionär. 🙁
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 01:56Ja.. nä.. det var inte alls ball. Det var obehagligt - jag hade tur och kan göra saker igen. Fick dock en rejäl dos med berättelser och förmaningar av de, i övrigt gulliga, sjuksköterskorna på akutvården. Jag tror jag är återställd nu - det känns så - men
Ja.. nä.. det var inte alls ball. Det var obehagligt - jag hade tur och kan göra saker igen. Fick dock en rejäl dos med berättelser och förmaningar av de, i övrigt gulliga, sjuksköterskorna på akutvården. Jag tror jag är återställd nu - det känns så - men
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 02:01Är promenad träning då? Du fick väl utföra vardagssysslor osv..?
Är promenad träning då? Du fick väl utföra vardagssysslor osv..?
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 02:08Mja, jag fick en restriktion på att röra mig. Fick gå promenader som inte påverkade pulsen direkt. Dvs långsamt. Läkaren sa att jag skulle helst inte upp i över 100 i puls.
Det spelade ingen större roll kan jag säga för jag fixade inte ens promenader de
Mja, jag fick en restriktion på att röra mig. Fick gå promenader som inte påverkade pulsen direkt. Dvs långsamt. Läkaren sa att jag skulle helst inte upp i över 100 i puls.
Det spelade ingen större roll kan jag säga för jag fixade inte ens promenader de
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 10:24Vad var det för symptom?
Vad var det för symptom?
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 00:02Du märker väldigt tydligt om du får det. Man får vara rätt jäkla tuff om man skall missa det. 😉
Promenader tror jag är tämligen riskfritt, även om du råkar ha fel virus i kroppen.
Du märker väldigt tydligt om du får det. Man får vara rätt jäkla tuff om man skall missa det. 😉
Promenader tror jag är tämligen riskfritt, även om du råkar ha fel virus i kroppen.