Quote from Guest on 5 July 2009, 16:00Danska TV2 har redan börjat sin sändning.
Danska TV2 har redan börjat sin sändning.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 16:10Finns det textat på svenska?
Finns det textat på svenska?
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 16:13Det behövs inte för språkbegåvningar.
Det behövs inte för språkbegåvningar.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 16:15Du menar halvdansk? 😉
Du menar halvdansk? 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 16:18Jag har inga problem med deras kommentatorer. De pratar mycket förståligt o T-Y-D-L-I-G-T.
De började 12.10 idag så hele em o halva kvällen är räddad.
Jag har inga problem med deras kommentatorer. De pratar mycket förståligt o T-Y-D-L-I-G-T.
De började 12.10 idag så hele em o halva kvällen är räddad.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 18:53För oss andra skulle det vara lika obegripligt som om kommentatorerna pratade skånska. 😉
För oss andra skulle det vara lika obegripligt som om kommentatorerna pratade skånska. 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 19:10Inte ens skånska är speciellt svårt att förstå.
Inte ens skånska är speciellt svårt att förstå.
Quote from Fredrik Närenfors on 5 July 2009, 22:42Jag anser socialstyrelsen borde gå ut med bättre information till alla skåningar om att svenska för invandrare är helt gratis.
Jag anser socialstyrelsen borde gå ut med bättre information till alla skåningar om att svenska för invandrare är helt gratis.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:48Tur att det finns pannkakor på M6 så ni kan frihjula tillbaka till norra sidan av Hallandsåsen.
Tur att det finns pannkakor på M6 så ni kan frihjula tillbaka till norra sidan av Hallandsåsen.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 09:06Vadå norra sidan av Hallandsåsen?? Varför tror du att någon frivilligt skulle åka norr om Hallandsåsen.
Skåne åker man till inte ifrån!Inged e som himma
Vadå norra sidan av Hallandsåsen?? Varför tror du att någon frivilligt skulle åka norr om Hallandsåsen.
Skåne åker man till inte ifrån!
Inged e som himma