Quote from Guest on 20 November 2006, 09:40Nu börjar min pendlingscykel tycka det är kul med lite frivarv utan förvarning, gärna precis när man ska köra om en buss eller starta vid rödljus. jag är inte lika road, så nu får det bli en ny cykel - det är inte värt att byta ut drivpaketet på min gamla
Nu börjar min pendlingscykel tycka det är kul med lite frivarv utan förvarning, gärna precis när man ska köra om en buss eller starta vid rödljus. jag är inte lika road, så nu får det bli en ny cykel - det är inte värt att byta ut drivpaketet på min gamla
Quote from Christer Heinbäck on 20 November 2006, 09:50Jag har en cykel som jag köpt på ICA Maxi (Mustang, 1700:- ) som jag pendlar med till jobbet. Drar också cykelkärra med barn som väger runt 40 kg totalt i (med väskor o allt annat som ska med till dagis). Har cyklat Tjejvättern på den och 100 mil sedan i
Jag har en cykel som jag köpt på ICA Maxi (Mustang, 1700:- ) som jag pendlar med till jobbet. Drar också cykelkärra med barn som väger runt 40 kg totalt i (med väskor o allt annat som ska med till dagis). Har cyklat Tjejvättern på den och 100 mil sedan i
Quote from Urban Nilsson on 20 November 2006, 10:39Cyclocross pallar barnstol om du inte har en trippelreducerad ram eller kolfiberram. Kolla med handlaren, är de seriösa vet de vilken ram som pallar det moment som barnstolen innebär.
Cyclocross pallar barnstol om du inte har en trippelreducerad ram eller kolfiberram. Kolla med handlaren, är de seriösa vet de vilken ram som pallar det moment som barnstolen innebär.
Quote from Ingemar Lindgren on 20 November 2006, 10:46Följdfråga - vilka handlare har cyclocrosser?
Följdfråga - vilka handlare har cyclocrosser?
Quote from Fredrik Närenfors on 20 November 2006, 10:59ECI, CykelCity, Cyklig
ECI, CykelCity, Cyklig
Quote from Berit Bengtson on 20 November 2006, 17:07Marcus:
En CX borde fungera bra för dig.Jag rekommenderar att du skaffar (minst) två par hjul.
Dels är det enklare istf att byta däck på ett par hjul, dels kan du ha olika kassetter och på så sätt få utväxlingar som dels passar bättre på vintern med ba
Marcus:
En CX borde fungera bra för dig.
Jag rekommenderar att du skaffar (minst) två par hjul.
Dels är det enklare istf att byta däck på ett par hjul, dels kan du ha olika kassetter och på så sätt få utväxlingar som dels passar bättre på vintern med ba