Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNy bugg?
You need to log in to create posts and topics.

12

Både igår och idag har jag upptäckt en konstig sak på min startsida. Den inplanerade träningen visas dubbelt,,,,,,1 gång under planerad träning och 1 gång under genomförd fast den alltså inte är genomförd.
Igår gick jag in i kalendern och deletade den och

Jag har, mig veterligen, alltid haft det så...inget jag har tänkt på, dock. Huvudsaken, tycker jag iaf, är att det står rätt i kalendern...och det gör det alltid.

Va? Alltid haft det så? Så du menar att om du planerar in jogging på lördag (planerar in det nu idag alltså) så står den som både genomförd och som planerad när du loggar in på lördag morgon?
Jag har inte haft det så innan, det är jag helt hundra på. Skit

Hm, nu ljög jag visst...det var så innan den senaste uppdateringen. Nu visas bara "planerad" träning på min (anpassade) sida, alltså inte vilka pass som är genomförda. Genomförd träning har jag bara i stapelform.

Gammal bugg.
Dagens icke-genomförda-planerade pass har alltid (vad jag kommer ihåg) både visats som planerade och genomförda tills man har genomfört dem och då blir de givetvis genomförda och försvinner från planerad träning.

Att den visas som planerad ä

Fast jag har inte haft så förut, jag lovar.

Jag har också haft det så förut i alla fall... Jag tror nog att du bara inte tänkt på det 😉

I vilket fall som helst så kvittar det om det fanns förut eller inte 🙂

Väldigt liten bugg, men det skulle så klart vara snyggare om det var helt rätt.

Nja jag är ganska 100 på att jag inte haft den där innan. Och nu när den är där tycker jag att det är skitirriterande rent ut sagt 🙁
Ja inte för att jag kommer sluta använda Funbeat för det, men jag gillar det inte.

Jag har också uppmärksammat detta, men tycker inte att det är något stort problem i och med att den försvinner så fort man klickar i om passet är genomfört eller ej och det kan man ju göra direkt man loggar in. Man får ju dessutom en påminnelse om detta i

12