Quote from Guest on 19 September 2012, 18:33Det efterfrågas ju då och då tips om crawlkurser och jag såg att det startar en ny vuxen-crawlkurs på måndag 24 sept 2012 i Eriksdalsbadet i SPIF Simidrotts regi.
http://www.polisensim.se/simning-8076643
Det efterfrågas ju då och då tips om crawlkurser och jag såg att det startar en ny vuxen-crawlkurs på måndag 24 sept 2012 i Eriksdalsbadet i SPIF Simidrotts regi.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 18:43Jag är ganska säker på att den är fullbokad sen en tid tillbaka.
Jag är ganska säker på att den är fullbokad sen en tid tillbaka.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 23:03Enligt webbsidan verkar det finnas många lediga platser kvar.
Enligt webbsidan verkar det finnas många lediga platser kvar.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 07:52Det är ju lätt att blanda ihop det med SPIF Triathlons crawlkurs som faktiskt är fulltecknad sedan länge. Det är alltså inte samma sak.
Det är ju lätt att blanda ihop det med SPIF Triathlons crawlkurs som faktiskt är fulltecknad sedan länge. Det är alltså inte samma sak.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 14:10Ja, detta är inte triathlon-delen utan simsektionen hos SPIF. Han som leder träningen är i o f s vad jag kan förstå en av sveriges främsta master-triathleter.
Ja, detta är inte triathlon-delen utan simsektionen hos SPIF. Han som leder träningen är i o f s vad jag kan förstå en av sveriges främsta master-triathleter.
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 18:45Aha fel av mig alltså. Tur att det finns andra som är uppmärksamma. 🙂
Aha fel av mig alltså. Tur att det finns andra som är uppmärksamma. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 16:29Nu körs den igen med start 19/11.
Nu körs den igen med start 19/11.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 09:15ååh, vill men kan inte just nu, hoppas att jag kan vara med nästa tillfälle! 🙂
ååh, vill men kan inte just nu, hoppas att jag kan vara med nästa tillfälle! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 13:58Även denna kurs blev visst fulltecknad på några dagar...
Även denna kurs blev visst fulltecknad på några dagar...
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 15:54Lidingö triathlon har nybörjarsimning på söndagkvällar på Gångsätra simhall.
Lidingö triathlon har nybörjarsimning på söndagkvällar på Gångsätra simhall.