Quote from Guest on 9 February 2008, 17:46Jag har hittills bara kört MTB, men har de senaste två åren kört mer och mer på väg så jag tänkte slå till och köpa en racer också nu till våren. har varit runt ochh tittat lite och kan vara beredd att lägga runt 15000:- för en cykel. Har bl.a. kollat på:
Jag har hittills bara kört MTB, men har de senaste två åren kört mer och mer på väg så jag tänkte slå till och köpa en racer också nu till våren. har varit runt ochh tittat lite och kan vara beredd att lägga runt 15000:- för en cykel. Har bl.a. kollat på:
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 17:56Columbus Vola med Ultegra eller Columbus Donato om du kan tänka dig Campagnolo istället för Shimano.
De säljs av Cykel City i S-holm, GBG eller Lund. OBS, Priser kan diskuteras!Mavic Aksium är lite diskutabla som hjul. Har dåliga lager sägs det.
Columbus Vola med Ultegra eller Columbus Donato om du kan tänka dig Campagnolo istället för Shimano.
De säljs av Cykel City i S-holm, GBG eller Lund. OBS, Priser kan diskuteras!
Mavic Aksium är lite diskutabla som hjul. Har dåliga lager sägs det.
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 18:26Jag köpte en nishiki champion 2007-års modell på rea i höstas, den är väldigt lik nishikin du tittade på! (fast vit...)
Hann bara cyklas 25 mil i höstas innan den förbannade rullskidträninge tog vid, men cykeln verkade bra...
Iof är jag nybörjare så jag
Jag köpte en nishiki champion 2007-års modell på rea i höstas, den är väldigt lik nishikin du tittade på! (fast vit...)
Hann bara cyklas 25 mil i höstas innan den förbannade rullskidträninge tog vid, men cykeln verkade bra...
Iof är jag nybörjare så jag
Quote from Torbjörn Ohlsson on 9 February 2008, 18:27Scott... I like! Kolla på roslinscykel.se
Där hittar du en fin cr1:a, vilket du säkert hittar på fler ställen. Lite mer än 15.000, men en bra hojj tror jag!
Scott... I like! Kolla på roslinscykel.se
Där hittar du en fin cr1:a, vilket du säkert hittar på fler ställen. Lite mer än 15.000, men en bra hojj tror jag!
Quote from Berit Bengtson on 10 February 2008, 10:58Johan karlsson skrev:
> Jag har hittills bara kört MTB, men har de senaste två åren kört mer och mer
> på väg så jag tänkte slå till och köpa en racer också nu till våren.
> har varit runt ochh tittat lite och kan vara beredd att lägga runt 15000:- för
Johan karlsson skrev:
> Jag har hittills bara kört MTB, men har de senaste två åren kört mer och mer
> på väg så jag tänkte slå till och köpa en racer också nu till våren.
> har varit runt ochh tittat lite och kan vara beredd att lägga runt 15000:- för