Quote from Guest on 4 December 2009, 10:37En ny klubb är startad där gammal som ung, nybörjare som elit, mtb cyklist som lvg cyklist är välkommen. Vill du också vara med i nåt nytt med fokus på kombinationen gemenskap och cykling av olika slag, är du mer än välkommen!
Vad står då X:et för? Jo, d
En ny klubb är startad där gammal som ung, nybörjare som elit, mtb cyklist som lvg cyklist är välkommen. Vill du också vara med i nåt nytt med fokus på kombinationen gemenskap och cykling av olika slag, är du mer än välkommen!
Vad står då X:et för? Jo, d
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 10:47www.ckx.nu
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 11:21Kul initiativ!
Hoppas det går bra för er. Tittar kanske förbi på nån träning framöver.
Kul initiativ!
Hoppas det går bra för er. Tittar kanske förbi på nån träning framöver.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 11:27Trevligt! Lycka till med nya cykelklubben!
Trevligt! Lycka till med nya cykelklubben!
Quote from Lena O on 4 December 2009, 13:13Häftigt! Lycka till med det nya klubben!
Häftigt! Lycka till med det nya klubben!
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 15:45Hehe! 😀
Jag hörde att ni hade lite fuffens för er och önskar er all lycka med satsningen Jonas!Det är kanske inte omöjligt att "vi" ansluter på nån träning då jag numera också har foten i 2 läger i och med bildandet av den nya triathlonklubben i Hbg!;)
Hehe! 😀
Jag hörde att ni hade lite fuffens för er och önskar er all lycka med satsningen Jonas!
Det är kanske inte omöjligt att "vi" ansluter på nån träning då jag numera också har foten i 2 läger i och med bildandet av den nya triathlonklubben i Hbg!;)
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:27Tackar!
Manne. Ja det är bara att hänga på! Och det samma lycka till med din/er nya klubb!
Tackar!
Manne. Ja det är bara att hänga på! Och det samma lycka till med din/er nya klubb!