Quote from Guest on 5 December 2006, 11:43Tidigare har man varit tvungen att logga in för att se vilken otrolig mångfald av folk som döljer sig i FunBeat. I och med den nya startsidan så hoppas jag att fler ska inspireras till träning redan när de kommer till Förstasidan. Den nya förstasidan är a
Tidigare har man varit tvungen att logga in för att se vilken otrolig mångfald av folk som döljer sig i FunBeat. I och med den nya startsidan så hoppas jag att fler ska inspireras till träning redan när de kommer till Förstasidan. Den nya förstasidan är a
Quote from Bjarne Lewin on 5 December 2006, 11:53Den känns så rörig! Bara en massa bokstäver och små bilder överallt och dessutom små och stora bokstäver om vartandra. :@
En stor vilsam bild att titta på hade gjort susen! Gärna en som bytas ut typ vanannan månad...
Däremot så tycker jag om att det vis
Den känns så rörig! Bara en massa bokstäver och små bilder överallt och dessutom små och stora bokstäver om vartandra. :@
En stor vilsam bild att titta på hade gjort susen! Gärna en som bytas ut typ vanannan månad...
Däremot så tycker jag om att det vis
Quote from Funbeat user on 5 December 2006, 12:34Ja lite rörigt är det.
Det verkar som om alfabetisk ordning gäller samtidigt som poularitet kan avläsas i bokstavsstorklek i uppräkning av träningstyper och grupper.
Jag föreslår att popularitet istället syns genom färg eller fet stil.
Annars mycket br
Ja lite rörigt är det.
Det verkar som om alfabetisk ordning gäller samtidigt som poularitet kan avläsas i bokstavsstorklek i uppräkning av träningstyper och grupper.
Jag föreslår att popularitet istället syns genom färg eller fet stil.
Annars mycket br
Quote from Magnus Gelang on 5 December 2006, 13:03Men jag skulle önska att man kunde ha "min startsida" som startsida när man öpnar Funbeat. Jag känner inget behov av att ramla in på det som nu heter "förstasidan". Skulle hellre hamna på min egen startsida istället.
Men jag skulle önska att man kunde ha "min startsida" som startsida när man öpnar Funbeat. Jag känner inget behov av att ramla in på det som nu heter "förstasidan". Skulle hellre hamna på min egen startsida istället.
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 13:18Jag hamnar på min egen startsida.. Men jag har gjort ett bokmärke till funbeat..
Jag hamnar på min egen startsida.. Men jag har gjort ett bokmärke till funbeat..
Quote from Magnus Gelang on 5 December 2006, 13:19Hur då menar du? Har du den ligger i favoriter eller?
Hur då menar du? Har du den ligger i favoriter eller?
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 13:20Ja typ.. det skulle nog bli favoriter om du använder internet explorer.
Ja typ.. det skulle nog bli favoriter om du använder internet explorer.
Quote from Magnus Gelang on 5 December 2006, 13:21Ja det gör jag ju 🙂 Då kanske jag ska testa det då. Hitills har jag alltid hittat sidan i rull-listen.
Ja det gör jag ju 🙂 Då kanske jag ska testa det då. Hitills har jag alltid hittat sidan i rull-listen.
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 13:36Hm... förstasidan verkar inte riktigt funka för mig. Det står att jag är inloggad men det står ändå "logga in för att se namn.." något på personerna som nyligen registrerat träning. Klickar jag på texten kommer jag in på den personens sida som har gjort t
Hm... förstasidan verkar inte riktigt funka för mig. Det står att jag är inloggad men det står ändå "logga in för att se namn.." något på personerna som nyligen registrerat träning. Klickar jag på texten kommer jag in på den personens sida som har gjort t
Quote from Funbeat user on 5 December 2006, 18:14Är det möjligt att få Listan under "Nytt på Funbeat" läskänsligt, så att om man har läst innehållet så försvinner det från listan (och att det poppar upp igen om det kommer in ett oläst meddelande)?
Man kan ju alltid hitta dem igen genom att klicka på "Ä
Är det möjligt att få Listan under "Nytt på Funbeat" läskänsligt, så att om man har läst innehållet så försvinner det från listan (och att det poppar upp igen om det kommer in ett oläst meddelande)?
Man kan ju alltid hitta dem igen genom att klicka på "Ä