Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tidigare har man varit tvungen att logga in för att se vilken otrolig mångfald av folk som döljer sig i FunBeat. I och med den nya startsidan så hoppas jag att fler ska inspireras till träning redan när de kommer till Förstasidan. Den nya förstasidan är a

Den känns så rörig! Bara en massa bokstäver och små bilder överallt och dessutom små och stora bokstäver om vartandra. :@

En stor vilsam bild att titta på hade gjort susen! Gärna en som bytas ut typ vanannan månad...

Däremot så tycker jag om att det vis

Ja lite rörigt är det.

Det verkar som om alfabetisk ordning gäller samtidigt som poularitet kan avläsas i bokstavsstorklek i uppräkning av träningstyper och grupper.

Jag föreslår att popularitet istället syns genom färg eller fet stil.

Annars mycket br

Men jag skulle önska att man kunde ha "min startsida" som startsida när man öpnar Funbeat. Jag känner inget behov av att ramla in på det som nu heter "förstasidan". Skulle hellre hamna på min egen startsida istället.

Jag hamnar på min egen startsida.. Men jag har gjort ett bokmärke till funbeat..

Hur då menar du? Har du den ligger i favoriter eller?

Ja typ.. det skulle nog bli favoriter om du använder internet explorer.

Ja det gör jag ju 🙂 Då kanske jag ska testa det då. Hitills har jag alltid hittat sidan i rull-listen.

Hm... förstasidan verkar inte riktigt funka för mig. Det står att jag är inloggad men det står ändå "logga in för att se namn.." något på personerna som nyligen registrerat träning. Klickar jag på texten kommer jag in på den personens sida som har gjort t

Är det möjligt att få Listan under "Nytt på Funbeat" läskänsligt, så att om man har läst innehållet så försvinner det från listan (och att det poppar upp igen om det kommer in ett oläst meddelande)?

Man kan ju alltid hitta dem igen genom att klicka på "Ä

12