Quote from Guest on 21 January 2011, 13:25Ny firmware 2.60 är släppt:
2.60 firmware is now out
Changes from version 2.40 to version 2.60:
Improved course performance and corrected an issue that could cause some courses to stop processing.
Added a torque reading to the calibration page for Power
Ny firmware 2.60 är släppt:
2.60 firmware is now out
Changes from version 2.40 to version 2.60:
Improved course performance and corrected an issue that could cause some courses to stop processing.
Added a torque reading to the calibration page for Power
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 13:35Tack för infon! Har du hunnit prova än?
Mvh Janne
Tack för infon! Har du hunnit prova än?
Mvh Janne
Quote from Robert Johansson on 21 January 2011, 23:41Nej, sitter inte i sjön, (har inga problem) så jag har inte uppgraderat ännu.
Nej, sitter inte i sjön, (har inga problem) så jag har inte uppgraderat ännu.
Quote from Mikaela Lexén on 28 April 2011, 08:46Nu finns 2.70 ute.
Nån som uppgraderat än?Changes made from version 2.60 to 2.70:
Added one second recording setting. Located at Menu -> Settings -> Bike Settings -> Data Rec. -> Data Recording.
Fixed issue causing ANT sensors to not pair as expecte
Nu finns 2.70 ute.
Nån som uppgraderat än?
Changes made from version 2.60 to 2.70:
Added one second recording setting. Located at Menu -> Settings -> Bike Settings -> Data Rec. -> Data Recording.
Fixed issue causing ANT sensors to not pair as expecte
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 09:28ja, men den här gången behöll den dom gamla inställningarna.
ja, men den här gången behöll den dom gamla inställningarna.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 10:20Fick lite problem med att den tjatar om "flera pulssensorer" när grabben och jag startar upp dom i närhetn av varandra, trots att jag "sökt om" med bara mitt pulsband närvarande.
Har även testat 1sek recording = scriptproblem webbläsare, för mycket data/
Fick lite problem med att den tjatar om "flera pulssensorer" när grabben och jag startar upp dom i närhetn av varandra, trots att jag "sökt om" med bara mitt pulsband närvarande.
Har även testat 1sek recording = scriptproblem webbläsare, för mycket data/
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 20:11Är också irriterad över att det larmas hej vilt om att det finns flera pulssensorer i närheten. Finns det någon lösning på detta?
Är också irriterad över att det larmas hej vilt om att det finns flera pulssensorer i närheten. Finns det någon lösning på detta?
Quote from Robert Johansson on 11 May 2011, 22:27Conny; Vad jag förstått från Garmin forumet så blir inte datafilerna så mycket större med 1 sek recording.
Conny; Vad jag förstått från Garmin forumet så blir inte datafilerna så mycket större med 1 sek recording.
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 09:25Anders;
Jag jämförde två likvärdiga aktiviteter och den med "1sec-rec" var nästan 4ggr så stor.70kB - I EDGE 500
270kB - I EDGE 500 (1 sec-rec)1,27MB - I tcx format
5,01MB - I tcx format (1 sec-rec)Men det är ju inga filer i jätteformat kan tyckas.
Anders;
Jag jämförde två likvärdiga aktiviteter och den med "1sec-rec" var nästan 4ggr så stor.
70kB - I EDGE 500
270kB - I EDGE 500 (1 sec-rec)
1,27MB - I tcx format
5,01MB - I tcx format (1 sec-rec)
Men det är ju inga filer i jätteformat kan tyckas.
Quote from Robert Johansson on 28 June 2011, 12:29Nu finns 2.8 ute.
Looks to have fixed the Multiple HR Sensors found and some history displays related to speed, etc..
Nu finns 2.8 ute.
Looks to have fixed the Multiple HR Sensors found and some history displays related to speed, etc..