Quote from Guest on 3 January 2007, 15:39Nu finns det en knapp som heter "Visa i nytt fönster" som finns dels vid en runda under "Träningsrundor" och dels under "Min träning -> Mina rundor".
När man klickar på den knappen öppnas ett nytt fönster som visar rundan utan navigeringen etc.
Nu finns det en knapp som heter "Visa i nytt fönster" som finns dels vid en runda under "Träningsrundor" och dels under "Min träning -> Mina rundor".
När man klickar på den knappen öppnas ett nytt fönster som visar rundan utan navigeringen etc.
Quote from Camilla Höög on 3 January 2007, 15:49Mycket bra funktion. Har saknat att kunna se fullstora kartor.
Fungerar dock inte för mig. Får meddelandet: "Du har försökt länka till en karta som inte är tillgänglig."
Troligtvis på grund av att rundorna ligger i en privat grupp.När jag provar att lä
Mycket bra funktion. Har saknat att kunna se fullstora kartor.
Fungerar dock inte för mig. Får meddelandet: "Du har försökt länka till en karta som inte är tillgänglig."
Troligtvis på grund av att rundorna ligger i en privat grupp.
När jag provar att lä
Quote from Funbeat user on 3 January 2007, 16:53Du har rätt, det funkade inte att titta på en runda som inte låg i en öppen grupp. Jag har gjort en fix nu. Om det fortfarande inte funkar, berätta vilken runda det gäller. Om det är en privat runda, skicka ett privat meddelande till mig så ska jag titta
Du har rätt, det funkade inte att titta på en runda som inte låg i en öppen grupp. Jag har gjort en fix nu. Om det fortfarande inte funkar, berätta vilken runda det gäller. Om det är en privat runda, skicka ett privat meddelande till mig så ska jag titta
Quote from Camilla Höög on 3 January 2007, 17:00Nu fungerar det mesta bra.
Har fortfarande lite problem att lägga till vissa rundor till "Mina rundor". En del går bra, men inte alla.
Det kanske är så att om jag inte är medlem i gruppen som har rundan så kan jag inte lägga till den. Jag gör ett test...
Nu fungerar det mesta bra.
Har fortfarande lite problem att lägga till vissa rundor till "Mina rundor". En del går bra, men inte alla.
Det kanske är så att om jag inte är medlem i gruppen som har rundan så kan jag inte lägga till den. Jag gör ett test...