Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu kan man äntligen se veckonumrena i kalendern. Veckonummer brukar alltid strula lite grann när datorer ska försöka räkna ut dem, så var uppmärksamma på om det är rätt siffror eller inte. Säg bara till om det verkar skumt, så tittar vi på det!

oki, tack! =)

OHH så bra, OLLE! 🙂
Nu är det lättare att se, då man planerar träningen per vecka (eller månad).

MYCKET BRA!! *applåder!!* :-):-)

vAR SKULLE MAN VÄNDA SIG OM MAN VILLE HA NÅT NYTT HÄR PÅ FUNBEAT...

JAG SKULLE VILJA ATT MAN KAN LÄGGA IN TÄVLINGAR SOM KOMMANDE EVENT I SIN KALENDER...ELLER DET KANSKE GÅR UTAN ATT JAG VET HUR?

Lägg in dom som vanlig träning men med ett framtida datum. De hamnar under Mina planerade aktiviteter på förstasidan och i kalendern.

Om du har lagt in mål som sträcker sig fram i tiden av typen "Spring 50 mil innan Stockholm Maraton" så ska du inte lägg

MEN DET SYNS INTE ATT DET ÄR EN TÄVLING UTAN STÅR SOM JOGGING, OCH JAG MÅSTE ANGE EN TID FAST JAG KANSKE INTE VET HUR FORT JAG KOMMER SPRINGA...HMM...SKULLE VILJA HA DE SOM EN EGEN AKTIVITET

Snälla slå av "caps lock".

Du kan ange 0 min för framtida händelser.

Det enklaste är väl att skriva 0 minuter, och sedan ändra när du har sprungit och vet?

Ok jag slår av den då...hade lite bråttom när jag sitter på jobbet...sorry!

Jo visst kan man göra så men eftersom alla andra önskar förändringar o saker med denna sida så var det ett önskemål från mig..

Jag vet att Olle vet att den funktionen finns på P

Jag tycker inte heller att det är optimalt att lägga in som träning. Dels så är det ju inte en "vanlig träning" - och dels så irriterar det mig att när jag lägger in en kommande träning så syns den som ett "uppnått mål" på antal pass i veckan redan innan

12