Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Välkomna flickor och pojkar! Det här är andra omgången för alla som vill gå ner 10 kg eller mer, eller mindre på 20 veckor. Det är lättare att göra det tillsammans! Vi stöttar och peppar varann på väg mot gemensamt mål - ett sundare och lättare jag!
Sikt

Jag har läst dina bloggar och tycker så synd om dig att allt strulade på Tjejmilen för dig.
Hemköps sponsortält var fullt av nummerlappar eftersom det var många som hade anmält sig som inte kom!! 22 av 50 kom och hämtade ut sina nummerlappar!

Jag vägde i

Jag ska oxå ta nya tag men är inte så aktiv på sidan men ska försöka bli det med så kanske det hjälper=)
PEPPKRAM

Jag har inga större bekymmer med vikt, men hade tänkt satsa på att ligga runt 78-82kg inför cykelsäsong 2008. 10kg att jobba bort, det mesta är depåfett.

Konsten blir att få vikten att stanna kvar så pass länge att den blir en del av livsstilen, inte en

Lycka till!
Själv har jag många kilos övervikt men är ändå ganska aktiv. Det vore kul att gå ner 10 kg och jag vet att jag kan om jag är riktigt motiverad har gått ner 25 kg. för 10 år sedan men sedan har vikten smugit sig på och när jag råkade ut för en

Jag är med på en omgång till då jag på grund av dålig motivation inte haft en bra vikt sommar. Mitt mål är att tappa (minst) 8 kg. De redskap jag tänkte använda är FunBeat för att regga träning och hämta pepp å inspiration och Aftonbladets viktklubb för a

Ja just det . -31,3 till 2008-06-01 ska det bli. 3,6 stycken av dessa är avklarade redan, så nu är det bara att tuta & köra!