Quote from Guest on 4 January 2008, 12:43Tänkte att höra om det vore bättre med en enskild forum för de problem som uppstår, ist. för att lägga allt på Så Fungerar Funbeat
för egentligen är det "Så här Fungerar Inte Funbeat så bra" 😉och så detta.
Visa lista med träningstyper som räknas för d
Tänkte att höra om det vore bättre med en enskild forum för de problem som uppstår, ist. för att lägga allt på Så Fungerar Funbeat
för egentligen är det "Så här Fungerar Inte Funbeat så bra" 😉
och så detta.
Visa lista med träningstyper som räknas för d
Quote from Camilla Höög on 4 January 2008, 12:53Om man är admin så fungerar inte "Visa lista med träningstyper som räknas för den här topplistan.". Samma för mig.
Om man är admin så fungerar inte "Visa lista med träningstyper som räknas för den här topplistan.". Samma för mig.
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 14:18Varför bara inte maila olle på info@funbeat.se, det gör jag. Vi behöver väl inte diskutera buggar, det ger ju ingen bra reklam... bättre bara att så fort man hittar den, beskriva allt i ett mail och skicka iväg...
/LH
Varför bara inte maila olle på info@funbeat.se, det gör jag. Vi behöver väl inte diskutera buggar, det ger ju ingen bra reklam... bättre bara att så fort man hittar den, beskriva allt i ett mail och skicka iväg...
/LH
Quote from Lena O on 4 January 2008, 14:25Jag tror att Olle har lagt till mig som SPAM (#)
Jag tror att Olle har lagt till mig som SPAM (#)
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 15:20Skicka gärna till mig.
Gary: Har du försökt skicka något som inte kommit fram, eller som du inte fått svar på?
Skicka gärna till mig.
Gary: Har du försökt skicka något som inte kommit fram, eller som du inte fått svar på?
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 21:49Eftersom det är en bagatell....
På sidan http://www.funbeat.se/life/discussion/redirectfirstunread.aspx finns ingen titel satt ;).
Eftersom det är en bagatell....
På sidan http://www.funbeat.se/life/discussion/redirectfirstunread.aspx finns ingen titel satt ;).
Quote from Lena O on 5 January 2008, 07:17Olle: Det ä lugnt.
Hände bara en gång 😉
Olle: Det ä lugnt.
Hände bara en gång 😉