Quote from Guest on 18 June 2013, 22:13Har sedan jag bytte till en Brookssadel börjat glida fram på sadeln.Trots att alla övriga inställningar på cykel är oförändrade från tidigare då allt kändes kanon. Är det bara pga att den nya är lite halare på ytan?
Något enkelt råd hur justera utan att b
Har sedan jag bytte till en Brookssadel börjat glida fram på sadeln.Trots att alla övriga inställningar på cykel är oförändrade från tidigare då allt kändes kanon. Är det bara pga att den nya är lite halare på ytan?
Något enkelt råd hur justera utan att b
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 22:23inte för att det hjälper dig ,
men har du tagit upp en "liftare"? 😉
inte för att det hjälper dig ,
men har du tagit upp en "liftare"? 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 15:02Du kanske har blivit vigare och sitter mer aerodynamiskt? Då brukar man glida fram lite.
Du kanske har blivit vigare och sitter mer aerodynamiskt? Då brukar man glida fram lite.
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 12:44Jag måste komma med ännu ett intetsägande svar...
ATTANS vad snygg cykeln du har, riktigt najs färgkombo!
Jag måste komma med ännu ett intetsägande svar...
ATTANS vad snygg cykeln du har, riktigt najs färgkombo!
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 16:01Tack Andreas! Men vill ju göra annat än titta på den.. 🙂
När jag gluttat runt här och på andra ställen. För att lösa problemet har jag läst: "Höj, sänk, framåt, bakåt.." Verkar svårt!
Men gillar inte den nya känslan av att jag behöver trycka mig bakåt
Tack Andreas! Men vill ju göra annat än titta på den.. 🙂
När jag gluttat runt här och på andra ställen. För att lösa problemet har jag läst: "Höj, sänk, framåt, bakåt.." Verkar svårt!
Men gillar inte den nya känslan av att jag behöver trycka mig bakåt
Quote from Funbeat user on 21 June 2013, 21:40Sitter sadel verkligen exakt på samma mått som den förra? Du kanske sitter ett antal mm längre bak nu
Sitter sadel verkligen exakt på samma mått som den förra? Du kanske sitter ett antal mm längre bak nu