Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyårslöfte?Nyårslöfte
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er. Ville bara kolla så här en månad in på det nya året om det finns några avgivna nyårslöften, och hur det går med dom.
Mina egna är att skära ned på godis, kakor, läsk, chips och annat onyttigt. Jag skall dessutom försöka sluta röka. Fick ett åte

Slutat röka har jag gjort för länge sen så det var inget bekymmer.

Däremot har jag slutat äta kakor och godis i onödan. Kakor intages endast i samband med efterrätter eller officiella fikor.

Hur det har gått? Idag var jag för första gången i sekreterare

Jag skulle inte sluta röka men gjorde det ändå...och så sluta jag bälga i mig en massa kaffe oxå när jag ändå var igång...

Att äta nyttigare är ett livslöfte som jag jobbar med hela tiden...men mitt nyårslöfte rök efter 1 vecka...

tänkte nämligen vara s

Hej!

Jag har som nyårslöfte att träna mera. Det har gått ganska bra, men förra veckan kom latheten smygande. Men idag fick jag lite peppning här på funbeat så nu ska jag köra hårt den här veckan!

Sluta röka om ni kan, morsan har Kool - lungkapaciteten ä

Ja, mitt nyårslöfte var att ha en godisdag i veckan, inte mer.. det har väl gått sådär, jag är en riktig gottegris. Den här helgen var nog den bästa hittills, går framåt hela tiden. Sen så tränar jag så pass mkt nu att jag inte borde behöva oroa mig alls