Quote from Guest on 8 October 2006, 23:38Tog upp segelbåten för fyra timmar sedan så nu ser jag fram emot istiden. Hoppas på många tips på isar 🙂
Tog upp segelbåten för fyra timmar sedan så nu ser jag fram emot istiden. Hoppas på många tips på isar 🙂
Quote from ellen olsson on 8 October 2006, 23:48Äh, jag vill hinna cykla 150 mil till innan... 🙂
Äh, jag vill hinna cykla 150 mil till innan... 🙂
Quote from Panama B on 9 October 2006, 08:02Var åker vi skridsko??
Jag åker i Stockholmstrakten och antingen med min sambo eller med SSSK.
Var åker vi skridsko??
Jag åker i Stockholmstrakten och antingen med min sambo eller med SSSK.
Quote from Funbeat user on 9 October 2006, 09:12Jag åker mest på Stockholms enda rundbana (ÖIP) får jag erkänna, typ ett par ggr i veckan. Några gånger med SSSK per säsong blir det. Vikingarännet är ju en höjdpunkt, fast det är ju sällan förhållandena brukar vara så värst bra.
Jag åker mest på Stockholms enda rundbana (ÖIP) får jag erkänna, typ ett par ggr i veckan. Några gånger med SSSK per säsong blir det. Vikingarännet är ju en höjdpunkt, fast det är ju sällan förhållandena brukar vara så värst bra.
Quote from Ulf Stider on 9 October 2006, 18:50Tämnaren och öjaren i norduppland/södra gästrikland tidigt i december.
Funbosjön och Trekanten lite söderut i Uppland senare i december och mot årsskiftet brukar Ekoln där starten på vikingarännet går lägga sig.
Från januari och fram mor mars brukar d
Tämnaren och öjaren i norduppland/södra gästrikland tidigt i december.
Funbosjön och Trekanten lite söderut i Uppland senare i december och mot årsskiftet brukar Ekoln där starten på vikingarännet går lägga sig.
Från januari och fram mor mars brukar d
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 10:57Cia: SSSK har fem nivågrupper, 1 snabbast och 5 långsammast, någon passar säkert. SSSK har ett samarbete med andra skridskoklubbar så att man kan se varandras isinformation. Man kan också åka med varandras turer, för SSSK utgår dessa typiskt från Stadshus
Cia: SSSK har fem nivågrupper, 1 snabbast och 5 långsammast, någon passar säkert. SSSK har ett samarbete med andra skridskoklubbar så att man kan se varandras isinformation. Man kan också åka med varandras turer, för SSSK utgår dessa typiskt från Stadshus
Quote from Ulf Stider on 10 October 2006, 18:36Raymond - räcker det att vara med i Friluftsfrämjandet i Uppsala. Det är den enda klubben som finns här.
Trodde man var tvungen att vara med i SSSK och gå kursen innan man fick följa med och ta del av istipsen.
Tycker det är lite grinigt så jag brukar gå
Raymond - räcker det att vara med i Friluftsfrämjandet i Uppsala. Det är den enda klubben som finns här.
Trodde man var tvungen att vara med i SSSK och gå kursen innan man fick följa med och ta del av istipsen.
Tycker det är lite grinigt så jag brukar gå
Quote from Funbeat user on 11 October 2006, 12:51Jag tror att ett villkor är att SSSK bedömer att den andra klubben har ett introduktionsprogram som motsvarar SSSK:s. Jag skulle tro att Friluftsfrämjandet tyvärr inte uppfyller detta villkor.
Testa gärna på www.sssk.se/admin/login.htm för att se om du k
Jag tror att ett villkor är att SSSK bedömer att den andra klubben har ett introduktionsprogram som motsvarar SSSK:s. Jag skulle tro att Friluftsfrämjandet tyvärr inte uppfyller detta villkor.
Testa gärna på http://www.sssk.se/admin/login.htm för att se om du k