Quote from Guest on 5 April 2012, 15:4911 - 12 Augusti kommer Lactat3 arrangera Nordens enda triathlontävling med inomhus växlingsområde iform av att förlägga detta i Löfbergs lila Arenan i Karlstad. Dagen innan kommer vi arrangera simtävlingen i klass med Vansbrosimmet och kommer sträcka sig
11 - 12 Augusti kommer Lactat3 arrangera Nordens enda triathlontävling med inomhus växlingsområde iform av att förlägga detta i Löfbergs lila Arenan i Karlstad. Dagen innan kommer vi arrangera simtävlingen i klass med Vansbrosimmet och kommer sträcka sig
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 15:59Simtävlingen i Karlstad: I stil med Vansbro vill det säga att glada motionärer är välkomna att deltaga?
Simtävlingen i Karlstad: I stil med Vansbro vill det säga att glada motionärer är välkomna att deltaga?
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 18:51Det är glada motionärer vi vill se... det är vi som förgyller ett event som detta
Det är glada motionärer vi vill se... det är vi som förgyller ett event som detta
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 22:38Skoj då blir det att lägga fokus på distans i sommar, 3000 har jag inte simmat än men det blir inga problem med träning:) jag älskar sånt här, träningen går som en dans med roliga mål.
Skoj då blir det att lägga fokus på distans i sommar, 3000 har jag inte simmat än men det blir inga problem med träning:) jag älskar sånt här, träningen går som en dans med roliga mål.
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 15:08@ Ingela
Kul, hoppas vi att vi får se dig här den 11 augusti. Det är 3000 meter medströms i Klarälven, målområdet är i Sandgrundsparken, mitt i Karlstad och loppet kan enkelt följas av publiken. Vår hemsida kommer upp alldeles snart, där kommer mer info a
@ Ingela
Kul, hoppas vi att vi får se dig här den 11 augusti. Det är 3000 meter medströms i Klarälven, målområdet är i Sandgrundsparken, mitt i Karlstad och loppet kan enkelt följas av publiken. Vår hemsida kommer upp alldeles snart, där kommer mer info a
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 17:43Absolut, nu är jag anmäld. Det bästa med sådana här lovord är att träningen blir av och det ökar målsättningen. Jag har sagt jag ska vara med i triathlon i aug och lite andra roliga tävlingar också det blir till att ligga i. Simningen står högst i priorit
Absolut, nu är jag anmäld. Det bästa med sådana här lovord är att träningen blir av och det ökar målsättningen. Jag har sagt jag ska vara med i triathlon i aug och lite andra roliga tävlingar också det blir till att ligga i. Simningen står högst i priorit
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 21:31Skön inställning Ingela! Det fina är att du kan ju simma på lördagen och köra triathlon på söndagen. Det kommer att finnas träningsprogram för de som anmält sig till triathlon träningen att träna efter. Du har ju fyra månader på dig.
Pär Johansson
www.la
Skön inställning Ingela! Det fina är att du kan ju simma på lördagen och köra triathlon på söndagen. Det kommer att finnas träningsprogram för de som anmält sig till triathlon träningen att träna efter. Du har ju fyra månader på dig.
Pär Johansson
http://www.la
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 09:42Det vore allt att ta i premiären på båda distanseran. Horla triathlon hade jag tänkt mej 4 aug. Programmet ska jag studera m.m
Det vore allt att ta i premiären på båda distanseran. Horla triathlon hade jag tänkt mej 4 aug. Programmet ska jag studera m.m
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 13:29Om ni är i Karlstad under kvällen så kommer vi att provsimma sträckan. Samling vid Löfbergs Lila Arena kl 18.15, mål vid Sandgrundsparken efter 3km medströms simmande.
Kolla in www.karlstadsimmet.se
Om ni är i Karlstad under kvällen så kommer vi att provsimma sträckan. Samling vid Löfbergs Lila Arena kl 18.15, mål vid Sandgrundsparken efter 3km medströms simmande.
Kolla in http://www.karlstadsimmet.se
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 14:12Nu ligger start PM ute för både Karlstad Simmet och Karlstad Triathlon. Gå in på: http://www.karlstadtriathlon.se/2012/07/18/karlstad-triathlon-simmet-start-pm-!-10698077
Nu ligger start PM ute för både Karlstad Simmet och Karlstad Triathlon. Gå in på: http://www.karlstadtriathlon.se/2012/07/18/karlstad-triathlon-simmet-start-pm-!-10698077