Quote from Guest on 8 February 2010, 12:44Tycker det behövs mer detaljer för styrketräningsövningar, ex vilka övningar man kör mest under ett helt pass, hur vikten har ökat i enskilda övningar osv. Utan det känns inte styrketräningsbiten komplett! värt att tänkas på 😀 Underbar sida annars
Tycker det behövs mer detaljer för styrketräningsövningar, ex vilka övningar man kör mest under ett helt pass, hur vikten har ökat i enskilda övningar osv. Utan det känns inte styrketräningsbiten komplett! värt att tänkas på 😀 Underbar sida annars
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 12:54Håller med, statistik för "övningar" är rätt begränsat idag.
Håller med, statistik för "övningar" är rätt begränsat idag.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 00:28traningsguiden.se
Där finns det Ni saknar
traningsguiden.se
Där finns det Ni saknar
Quote from Therese Woodhill on 14 February 2010, 11:37ska vi verklingen behöva en till sajt?
ska vi verklingen behöva en till sajt?
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 11:59Ja för ren styrketräning. Inte svårare än att skriva romaner på FB.
Ja för ren styrketräning. Inte svårare än att skriva romaner på FB.
Quote from Camilla Maunu on 14 February 2010, 21:06Jag saknar uppföljning på styrkeövningarna väldigt mycket. Men jämfört med träningsguiden.se så ser jag inte att Funbeat saknar något alls (mer än statistiken). Att kunna kolla på utvalda övningar i diagrammet vore toppen.
Jag saknar uppföljning på styrkeövningarna väldigt mycket. Men jämfört med träningsguiden.se så ser jag inte att Funbeat saknar något alls (mer än statistiken). Att kunna kolla på utvalda övningar i diagrammet vore toppen.