Quote from Guest on 11 February 2011, 08:32Sista veckan kan jag inte registrera ett nytt träningspass och att det räknas av mot mina mål.
Jag har satt som mål att träna 5 ggr per vecka, och registrerat promenader, längskidturer, curves-pass och stavgång. Allt har funkat utmärkt med veckans mål ang
Sista veckan kan jag inte registrera ett nytt träningspass och att det räknas av mot mina mål.
Jag har satt som mål att träna 5 ggr per vecka, och registrerat promenader, längskidturer, curves-pass och stavgång. Allt har funkat utmärkt med veckans mål ang
Quote from Magnus Gelang on 11 February 2011, 08:42Har du valt att bara dina gamla träningssorter ska ingå i målet så måste du ändra det så att andra träningsformer tas med.
Jag har t.ex ett mål där inte stretch räknas med. Om jag vill ändra det måste jag ju redigera det målet.
Har du valt att bara dina gamla träningssorter ska ingå i målet så måste du ändra det så att andra träningsformer tas med.
Jag har t.ex ett mål där inte stretch räknas med. Om jag vill ändra det måste jag ju redigera det målet.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 11:55Tack Åsa, nu har jag valt "alla" träningsformer. Så nu funkar det igen
Tack Åsa, nu har jag valt "alla" träningsformer. Så nu funkar det igen
Quote from Magnus Gelang on 11 February 2011, 11:57(t+)
(t+)