Quote from Guest on 6 May 2012, 08:41Hej, kan man få träningsformen Itrim, tack!
🙂 snigel
Hej, kan man få träningsformen Itrim, tack!
🙂 snigel
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2012, 08:51Vad ä itrim?
Vad ä itrim?
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:19Håller helt med! Märkligt att Curves ska finnas med i listan och inte Itrim. Itrim kom ju långt före Curves och är ett eget svenskt koncept med dokumenterade framgångar, Curves nyare och importerat. Jag har tidigare registrerat det som pulsträning, men de
Håller helt med! Märkligt att Curves ska finnas med i listan och inte Itrim. Itrim kom ju långt före Curves och är ett eget svenskt koncept med dokumenterade framgångar, Curves nyare och importerat. Jag har tidigare registrerat det som pulsträning, men de
Quote from Camilla Höög on 6 May 2012, 09:35Itrim är alltså bara ett nytt klatschigt namn för cirkelträning.
Det är säkert namnskyddat så att man måste betala massa pengar för att få hålla såna pass, alternativt att det krävs en viss dyr utbildning på "Itrim-universitetet". Jag är inte cynisk 🙂
Itrim är alltså bara ett nytt klatschigt namn för cirkelträning.
Det är säkert namnskyddat så att man måste betala massa pengar för att få hålla såna pass, alternativt att det krävs en viss dyr utbildning på "Itrim-universitetet". Jag är inte cynisk 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2012, 10:27Jo, Itrim är ju ett företag. Kanske vi ska ha träningsformer som heter Crescent, Garmin eller Adidas?
Jo, Itrim är ju ett företag. Kanske vi ska ha träningsformer som heter Crescent, Garmin eller Adidas?
Quote from Magnus Gelang on 6 May 2012, 10:42Som nån skrev ovan,,det där är ju cirkelträning, och det finns redan i listan.
Som nån skrev ovan,,det där är ju cirkelträning, och det finns redan i listan.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 11:07Anders, Itrim-pass hålls på Itrim, inget annat. Således inget namn som man "måste betala massa pengar" för att hålla pass i.
Håller däremot med övriga om att det kan räknas som cirkelträning!
Å andra sidan: det är ju inte direkt ont om träningsformer
Anders, Itrim-pass hålls på Itrim, inget annat. Således inget namn som man "måste betala massa pengar" för att hålla pass i.
Håller däremot med övriga om att det kan räknas som cirkelträning!
Å andra sidan: det är ju inte direkt ont om träningsformer
Quote from Catharina Brattlin on 6 May 2012, 11:18Anna, maila Olle så fixar han det. 🙂
Anna, maila Olle så fixar han det. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 11:42"Spinning" är ett varumärke.
"Spinning" är ett varumärke.
Quote from Marléne Lönnqvist on 7 May 2012, 11:42Konceptet i sig finns på andra gym som ex Easyline och det är ju helt vanlig cirkelträning.
Konceptet i sig finns på andra gym som ex Easyline och det är ju helt vanlig cirkelträning.