Quote from Guest on 17 March 2010, 15:49Jag har tänkt lägga upp som mål att gå minst en långpromenad per vecka. Definitionen på långpromenad har jag satt till 2 timmar. Jag promenerar redan ofta kortare sträckor, som jag också loggar. Därför blir det problem med målet, eftersom det bara ska räk
Jag har tänkt lägga upp som mål att gå minst en långpromenad per vecka. Definitionen på långpromenad har jag satt till 2 timmar. Jag promenerar redan ofta kortare sträckor, som jag också loggar. Därför blir det problem med målet, eftersom det bara ska räk
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:59Ett kärt gammalt ämne som diskuterats livligt i ett antal trådar i den här gruppen 🙂 .
Underkategorier finns inte men borde, i min mening, finnas. Om man mailar Olle kan man kanske få nya tillagda men som det är nu svämmar ju listan över av på tok för
Ett kärt gammalt ämne som diskuterats livligt i ett antal trådar i den här gruppen 🙂 .
Underkategorier finns inte men borde, i min mening, finnas. Om man mailar Olle kan man kanske få nya tillagda men som det är nu svämmar ju listan över av på tok för
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:01Svaret på följdfrågan blir att du i kalendern får välja "välj flera" i andra drop down-listan från vänster och sen välja de träningstyper du vill ska visas.
Svaret på följdfrågan blir att du i kalendern får välja "välj flera" i andra drop down-listan från vänster och sen välja de träningstyper du vill ska visas.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:14Kan du inte välja att kalla långpromenaderna för "gång" istället för bara promenad? Då skiljer du ju lätt dom olika promenaderna åt.
Kan du inte välja att kalla långpromenaderna för "gång" istället för bara promenad? Då skiljer du ju lätt dom olika promenaderna åt.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 19:43En snygg lösning på det här vore möjligheten att kunna tagga träningspass.
Skulle dessutom öppna upp för nya möjligheter vad det gäller t.ex. diagramdelen.
En snygg lösning på det här vore möjligheten att kunna tagga träningspass.
Skulle dessutom öppna upp för nya möjligheter vad det gäller t.ex. diagramdelen.