Quote from Guest on 7 July 2009, 19:44jaha... då har man köpt sig en Orca S2... vill bara ut å testa den! Återkommer med rapport 🙂
jaha... då har man köpt sig en Orca S2... vill bara ut å testa den! Återkommer med rapport 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:54grattis 🙂 vi väntar på report. har själv köpte nya cycle idåg! yahhh!
grattis 🙂 vi väntar på report. har själv köpte nya cycle idåg! yahhh!
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 09:52jaha... igår blev det premiärsimning i min nya våtdräkt, jag tror vi kommer att komma bra överns. Kändes lite ovant och lite stelt, lite jobbigare än jag hade trott men det kan ju också bero på att jag inte har simnmat ordenligt sedan i april. Frös ingent
jaha... igår blev det premiärsimning i min nya våtdräkt, jag tror vi kommer att komma bra överns. Kändes lite ovant och lite stelt, lite jobbigare än jag hade trott men det kan ju också bero på att jag inte har simnmat ordenligt sedan i april. Frös ingent
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:02Typisk späckhuggare.
Typisk späckhuggare.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:11vad fint! bra att man inte bli kält, är ju otroligt fegt för kalt vatten....kanske nånting att tänka på. detta år håller mig till 400 meter typ, men nästa år....? 🙂
vad fint! bra att man inte bli kält, är ju otroligt fegt för kalt vatten....kanske nånting att tänka på. detta år håller mig till 400 meter typ, men nästa år....? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:13Ser ut som att du kanske ska dra upp ärmarna lite till? Rörligheten i axlarna blir lite lidande om du inte drar på dräkten ordentligt
Ser ut som att du kanske ska dra upp ärmarna lite till? Rörligheten i axlarna blir lite lidande om du inte drar på dräkten ordentligt
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:14David: Hellre späckhuggare än cykelslang 😉
Tack för tipset Anders!
David: Hellre späckhuggare än cykelslang 😉
Tack för tipset Anders!
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:22Orca är en typisk späckhuggare.
Orca är en typisk späckhuggare.
Quote from Håkan Öhling on 8 July 2009, 10:43Jag har faktiskt köpt en likadan (begagnad). Den känns riktigt snabb. Sen ska ju innehållet kännas snabbt också, men det är ju alltid en annan sak. Första riktiga testet på söndag i Sövde...
Jag har faktiskt köpt en likadan (begagnad). Den känns riktigt snabb. Sen ska ju innehållet kännas snabbt också, men det är ju alltid en annan sak. Första riktiga testet på söndag i Sövde...
Quote from ellen olsson on 8 July 2009, 10:54Tror du att ni får ha våtdräkt på söndag? Vattentemperaturen har väl legat en bit över 24 grader i sjön?
I.o.f.s. så gynnar det väl dig om våtdräkt inte är tillåtet så du ska nog inte vara ledsen om det blir så...
Tror du att ni får ha våtdräkt på söndag? Vattentemperaturen har väl legat en bit över 24 grader i sjön?
I.o.f.s. så gynnar det väl dig om våtdräkt inte är tillåtet så du ska nog inte vara ledsen om det blir så...