Quote from Guest on 25 September 2009, 19:44I takt med att sajten växer och allt fler bloggar tycker jag att de blogginlägg som visas om man klickar på bloggar (nya blogginlägg) är för få (15 stycken).
Tycker det är lite kul att rulla ner och kolla vad folk jag inte är kompis med har bloggat om,
I takt med att sajten växer och allt fler bloggar tycker jag att de blogginlägg som visas om man klickar på bloggar (nya blogginlägg) är för få (15 stycken).
Tycker det är lite kul att rulla ner och kolla vad folk jag inte är kompis med har bloggat om,
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 19:54Håller med. Förslag till webbmaster.
Håller med. Förslag till webbmaster.
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 10:38Eller att man skulle kunna bläddra i hela registret, eller åtminstone en hel massa bloggar, under bloggfliken såklart.
Eller att man skulle kunna bläddra i hela registret, eller åtminstone en hel massa bloggar, under bloggfliken såklart.
Quote from Bengt Askerfelt on 26 September 2009, 18:30Mycket bra idé!
Mycket bra idé!
Quote from Therese Woodhill on 26 September 2009, 18:55Mycket bra idé, men jag känner rampfebern komma, nu kan folk hitta ens blogg.
Mycket bra idé, men jag känner rampfebern komma, nu kan folk hitta ens blogg.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 13:18Just nu är det äldsta blogginlägget jag kan se skrivet för drygt 3 timmar sedan.
Just nu är det äldsta blogginlägget jag kan se skrivet för drygt 3 timmar sedan.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 19:21Tänk om det gick att tagga bloginlägg med tex. "mat", "familj", "löpning", "kläder", "styrketräning" osv. och vi kunde filtrera på det
Tänk om det gick att tagga bloginlägg med tex. "mat", "familj", "löpning", "kläder", "styrketräning" osv. och vi kunde filtrera på det
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 02:02Nu har jag ökat upp antalet blogginlägg på den sidan till 50 st. Bra va!
Nu har jag ökat upp antalet blogginlägg på den sidan till 50 st. Bra va!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 02:43Lysande!
Jag taggar mina "Diverse".
Lysande!
Jag taggar mina "Diverse".
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:13(t+)
(t+)