Quote from Guest on 14 June 2011, 21:29Hej
Har precis köpt ny cykelskor `scott comp spd. Dock osäker på storleken 44 känns ok känner precis spetsen på skon inne med tån. provade 45 men dessa kändes lite stora rädd de ska glappa lite. Så frågan är ska man köpa de stora istället eller töjs de??
Hej
Har precis köpt ny cykelskor `scott comp spd. Dock osäker på storleken 44 känns ok känner precis spetsen på skon inne med tån. provade 45 men dessa kändes lite stora rädd de ska glappa lite. Så frågan är ska man köpa de stora istället eller töjs de??
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 21:39Jag kör personligen hellre med lite större skor så jag kalla dagar får rum med sockar samt att jag kan röra tårna. Det är mer runt hälen som det ska kunna sitta bra
Jag kör personligen hellre med lite större skor så jag kalla dagar får rum med sockar samt att jag kan röra tårna. Det är mer runt hälen som det ska kunna sitta bra
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 22:34Min erfarenhet är att de töjer sig, ta ut sulan kör ett par pass, så kan du lägga dit sulan igen,
Min erfarenhet är att de töjer sig, ta ut sulan kör ett par pass, så kan du lägga dit sulan igen,
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 11:07Jag har iofs fått lära mig att skorna hellre ska vara lite för stora än för små. Fötterna kan svälla om de blir varma.
Jag har iofs fått lära mig att skorna hellre ska vara lite för stora än för små. Fötterna kan svälla om de blir varma.