Quote from Guest on 24 February 2015, 09:16Började min "räcer-karriär" förra året genom at köpa en Felt F4 (genomgående Ultegra). Har nu fastnat för landsvägscykling och vill nu uppgradera mina hjul (Shimano RS 21). Som vanligt ska man ju helst lägga mer pengar på respektive uppgradering än vad sj
Började min "räcer-karriär" förra året genom at köpa en Felt F4 (genomgående Ultegra). Har nu fastnat för landsvägscykling och vill nu uppgradera mina hjul (Shimano RS 21). Som vanligt ska man ju helst lägga mer pengar på respektive uppgradering än vad sj
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 09:26FLO 40 eller FLO 60.
http://www.flocycling.com/
FLO 40 eller FLO 60.
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 15:11Cyklar jag (man) under 40km/h största delen av sin tid på cykel, är profilhjul >40mm onödigt. Med tanke på det kör jag själv med lättare hjul. Fulcrum Racing Zero med sina 1410gram tycker jag personligen är hur bra som helst. Keramiska lager, lätta och st
Cyklar jag (man) under 40km/h största delen av sin tid på cykel, är profilhjul >40mm onödigt. Med tanke på det kör jag själv med lättare hjul. Fulcrum Racing Zero med sina 1410gram tycker jag personligen är hur bra som helst. Keramiska lager, lätta och st
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 17:00Strömlinjeformat ( aka aero) slår vikt nästan jämt. En långsam cyklist tjänar mer på att ha strömlinjeformade hjul än en snabb har jag för mig.
Lätta hjul är sköna och känns snabba, speciellt om de är styva också. Jag kör själv på Ksyrium Elite, följde
Strömlinjeformat ( aka aero) slår vikt nästan jämt. En långsam cyklist tjänar mer på att ha strömlinjeformade hjul än en snabb har jag för mig.
Lätta hjul är sköna och känns snabba, speciellt om de är styva också. Jag kör själv på Ksyrium Elite, följde
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 20:10Klart du ska tävla Johan!
Klart du ska tävla Johan!
Quote from Funbeat user on 25 February 2015, 16:02Jag har ett par CT45:or och jag är mycket nöjd. Det var lite krångel med fälgbanden i början, men nu funkar de perfekt.
Ett jäkla rull tycker jag i alla fall.
Jag har ett par CT45:or och jag är mycket nöjd. Det var lite krångel med fälgbanden i början, men nu funkar de perfekt.
Ett jäkla rull tycker jag i alla fall.