Quote from Guest on 3 March 2014, 16:01Jag får sedan en kortare tid en del blogginlägg i mitt flöde av personer som jag inte känner och inom områden som jag inte markerat som intressanta eller är med i någon grupp!!??
Det är inget fel på inläggen i sig men inget jag begärt och i grunden inget
Jag får sedan en kortare tid en del blogginlägg i mitt flöde av personer som jag inte känner och inom områden som jag inte markerat som intressanta eller är med i någon grupp!!??
Det är inget fel på inläggen i sig men inget jag begärt och i grunden inget
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 16:11Har du kollat under "Förslag på läsning", bör vara 5:e ovanifrån under Inställningar (vet inte om den syns om man inte är premium men det är iaf där den ska vara om den finns)?
Har du kollat under "Förslag på läsning", bör vara 5:e ovanifrån under Inställningar (vet inte om den syns om man inte är premium men det är iaf där den ska vara om den finns)?
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 16:30Fasen att jag inte kunde se det för egen maskin.
"Förslag på läsning" - hur svårt kan det vara 😉Tusen tack Annica (H:)
Fasen att jag inte kunde se det för egen maskin.
"Förslag på läsning" - hur svårt kan det vara 😉
Tusen tack Annica (H:)
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 16:37Varsågod 🙂
Jag tycker det var bra att du ställde frågan, för det sitter säkert fler och undrar samma sak utan att våga fråga 🙂
Varsågod 🙂
Jag tycker det var bra att du ställde frågan, för det sitter säkert fler och undrar samma sak utan att våga fråga 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 17:10Haha - tack 🙂
Det verkar som att den antingen tillåtter bloggar eller inte. Det finns ingen inställning för "Vänners bloggar". Standardinställning verkar vara ett nytt inlägg per dag så nu testar jag på veckobas.
Haha - tack 🙂
Det verkar som att den antingen tillåtter bloggar eller inte. Det finns ingen inställning för "Vänners bloggar". Standardinställning verkar vara ett nytt inlägg per dag så nu testar jag på veckobas.
Quote from Funbeat user on 3 March 2014, 23:18Vänners bloggar fortsätter du att se precis som tidigare. Så mig slipper du inte undan. 😉
Vänners bloggar fortsätter du att se precis som tidigare. Så mig slipper du inte undan. 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 00:21Men det är ju dem jag vill läsa men de försvann allihop när jag ställde inställningen på "inga". Nåväl vi provar oss fram nu när Annica lärt mig hur man gör 😀
Men det är ju dem jag vill läsa men de försvann allihop när jag ställde inställningen på "inga". Nåväl vi provar oss fram nu när Annica lärt mig hur man gör 😀