Quote from Guest on 16 November 2007, 18:48Jaha, vad sägs om det nya passet?
Mvh Marie
Jaha, vad sägs om det nya passet?
Mvh Marie
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 18:58071116
Jag tycker det nya passet är toppen. Är nyfiken på det fjärde blocket, trodde kanske vi skulle hinna det igår. Men tiden går som bekant fort när man har kul. Musiken är suverän. Nu är vi tillbaka till högstadiets skoldanser.
071116
Jag tycker det nya passet är toppen. Är nyfiken på det fjärde blocket, trodde kanske vi skulle hinna det igår. Men tiden går som bekant fort när man har kul. Musiken är suverän. Nu är vi tillbaka till högstadiets skoldanser.
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 21:59Nu har fjärde blocket kommit på plats, jättekul! Det är bara att köra på./Marie
Nu har fjärde blocket kommit på plats, jättekul! Det är bara att köra på./Marie
Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 09:16Hej hej... KUL att du tycker om det! Det är skönt att få svänga lite!
I morgon, torsdag så kommer ni få gympa med Lina. Min pappa har bjudit med mig och min sambo till Köpenhamn, vi skall gå på julmarknaden på tivoli. Men jag är tillbaka nästa vecka...
Hej hej... KUL att du tycker om det! Det är skönt att få svänga lite!
I morgon, torsdag så kommer ni få gympa med Lina. Min pappa har bjudit med mig och min sambo till Köpenhamn, vi skall gå på julmarknaden på tivoli. Men jag är tillbaka nästa vecka...