Quote from Guest on 5 February 2012, 16:59Hej Olle! Jag saknar de nya friskisochsvettis-spinningformerna - Pyramid, korta intervaller och långa intervaller. Kan du fixa det? 🙂
Hej Olle! Jag saknar de nya friskisochsvettis-spinningformerna - Pyramid, korta intervaller och långa intervaller. Kan du fixa det? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 17:09Kan ni lägga till "Nike Training Club" som är ett program på iPhone.
Kan ni lägga till "Nike Training Club" som är ett program på iPhone.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 13:41Skulle vilja ha med snowboard - street (när man trixar och inte åker fritt)!
Skulle vilja ha med snowboard - street (när man trixar och inte åker fritt)!
Quote from Torbjörn Roos on 4 September 2013, 22:21Hej! Jag saknar passet Cardio Cross som jag tränar på gymmet som träningsform i listan. Går det att få med?
Hej! Jag saknar passet Cardio Cross som jag tränar på gymmet som träningsform i listan. Går det att få med?
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 17:58Vi har börjat med stations-träning på en CrossCage-ställning i gymmet.11 stationer, kör 40sek, vila och byt station 20sek. Vi kör tre varv med 2min vila mellan varven. Passet heter just CrossCage. Skulle ni kunna lägga in det?
Vi har börjat med stations-träning på en CrossCage-ställning i gymmet.11 stationer, kör 40sek, vila och byt station 20sek. Vi kör tre varv med 2min vila mellan varven. Passet heter just CrossCage. Skulle ni kunna lägga in det?
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 18:12Är inte det bara cirkelträning?
Namn crosscage är bara en marknads knäpp så folk tror det är nytt. Crossfit träna så men ditt gym kan inte använda term crossfit utan betala för det
Är inte det bara cirkelträning?
Namn crosscage är bara en marknads knäpp så folk tror det är nytt. Crossfit träna så men ditt gym kan inte använda term crossfit utan betala för det
Quote from Elias Engqvist on 2 October 2013, 22:07Jag kallar allt sånt där för gympa och det funkar också!
Jag kallar allt sånt där för gympa och det funkar också!
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 12:14Tränar crossfit också, på samma gym, men det är inte alls samma sak.
Tränar crossfit också, på samma gym, men det är inte alls samma sak.
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 13:21Nej det såg jag inte heller. Jag såg är inte det cirkelträning
2+ övningar man göra men lite till ingen vila emellan och sedan kanske 2-3 genom
Nej det såg jag inte heller. Jag såg är inte det cirkelträning
2+ övningar man göra men lite till ingen vila emellan och sedan kanske 2-3 genom
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 13:23Och crossfit faller under cirkelträning det är bara en copyright namn till en typ av cirkelträning
Och crossfit faller under cirkelträning det är bara en copyright namn till en typ av cirkelträning