Quote from Guest on 9 April 2015, 10:19Jag är totalt nybörjare och förstår väldigt lite om det här med cyklar men det är något som på senare tid tilltalat mig extremt och vill därför börja nu, helst igår!
Så, den första frågon handlar om var någonstans i Malmö eller närliggnde orter kan hitta
Jag är totalt nybörjare och förstår väldigt lite om det här med cyklar men det är något som på senare tid tilltalat mig extremt och vill därför börja nu, helst igår!
Så, den första frågon handlar om var någonstans i Malmö eller närliggnde orter kan hitta
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 10:29Jag tror tyvärr du kan glömma att hyra en cykel under en säsong, i a f till ett rimligt pris.
På XXL brurkar de sälja en Merida för 5000kr - mycket billigare kommer man inte undan. Köp inte begagnat, risken att det blir fel är för stor.
Du får räkna me
Jag tror tyvärr du kan glömma att hyra en cykel under en säsong, i a f till ett rimligt pris.
På XXL brurkar de sälja en Merida för 5000kr - mycket billigare kommer man inte undan. Köp inte begagnat, risken att det blir fel är för stor.
Du får räkna me
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 14:36Jag började i fjol och skaffade en då fjolårsmodell dom reade ut.
Gav 6500-7000 tror jag. Men det var ju lite mer man skulle ha som flaskhållare osv. som ovan nämnt.
Pedalerna skaffade jag inte direkt och det är jag glad att jag väntade med, drattade omku
Jag började i fjol och skaffade en då fjolårsmodell dom reade ut.
Gav 6500-7000 tror jag. Men det var ju lite mer man skulle ha som flaskhållare osv. som ovan nämnt.
Pedalerna skaffade jag inte direkt och det är jag glad att jag väntade med, drattade omku
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 15:27På sporthyra.se kan man hyra en racer (Merida eller Giant) för hela säsongen (till 15-10-31) för 4000:- eller tre månader för 2700:-
Jag har ingen koppling till företaget och har aldrig hyrt av dem så jag kan inte ge något omdöme.
På sporthyra.se kan man hyra en racer (Merida eller Giant) för hela säsongen (till 15-10-31) för 4000:- eller tre månader för 2700:-
Jag har ingen koppling till företaget och har aldrig hyrt av dem så jag kan inte ge något omdöme.
Quote from Berit Bengtson on 9 April 2015, 20:42Köp en cykel där utprovning av sittställningen ingår (sk "bikefit") istf att hyra.
Om du tröttnar, eller av andra anledningar inte vill fortsätta med cykling, borde du kunna sälja den beg nästa vår till ngn nybörjare i samma situation som du är nu.
Kolla
Köp en cykel där utprovning av sittställningen ingår (sk "bikefit") istf att hyra.
Om du tröttnar, eller av andra anledningar inte vill fortsätta med cykling, borde du kunna sälja den beg nästa vår till ngn nybörjare i samma situation som du är nu.
Kolla