Quote from Guest on 20 April 2015, 08:48Hejsan,
Jag halkade in på Stockholm Triathlon på ett bananskal, då "mitt företag" erbjöd gratis startplats till hugade spekulanter. Nu sitter jag och försöker få till ett vettigt träningsupplägg som fungerar med 2 småbarn (3år och 3 månader) och 11 km ti
Hejsan,
Jag halkade in på Stockholm Triathlon på ett bananskal, då "mitt företag" erbjöd gratis startplats till hugade spekulanter. Nu sitter jag och försöker få till ett vettigt träningsupplägg som fungerar med 2 småbarn (3år och 3 månader) och 11 km ti
Quote from Funbeat user on 20 April 2015, 08:58är du ensam föräldrar? om inte kan du förhandla hemma att 2-3 kväller i veckan kan du träna kl 19-21 eller 20-22. om du är ensam är en trainer din bäste vän.
är du fast hemma med barn köpa en trainer. att kunna cykla 45-90min på en trainer hemma innan
är du ensam föräldrar? om inte kan du förhandla hemma att 2-3 kväller i veckan kan du träna kl 19-21 eller 20-22. om du är ensam är en trainer din bäste vän.
är du fast hemma med barn köpa en trainer. att kunna cykla 45-90min på en trainer hemma innan
Quote from Funbeat user on 20 April 2015, 09:10* Morgonträning är en ganska bra pusselbit att använda. En kort morgonjogg före frukost behöer inte inkräkta på bestyren så mycket men beror såklart på hur dags barnen vaknar och om det ges tillfälle att dra ut en halvtimme där nånstans. Kan funka kanon,
* Morgonträning är en ganska bra pusselbit att använda. En kort morgonjogg före frukost behöer inte inkräkta på bestyren så mycket men beror såklart på hur dags barnen vaknar och om det ges tillfälle att dra ut en halvtimme där nånstans. Kan funka kanon,
Quote from Funbeat user on 20 April 2015, 10:03Jag är ensamstående på heltid med två barn med väldigt få möjligheter till hjälp i vardagen. Mina barn är 8 och 11 år så de är lite mer självgående, men den yngsta vill inte vara helt ensam hemma, men tillsammans med 11-åringen går det bra en stund.
Ofta
Jag är ensamstående på heltid med två barn med väldigt få möjligheter till hjälp i vardagen. Mina barn är 8 och 11 år så de är lite mer självgående, men den yngsta vill inte vara helt ensam hemma, men tillsammans med 11-åringen går det bra en stund.
Ofta
Quote from Funbeat user on 20 April 2015, 11:09Många kloka synpunkter ovan, har inte så mycket att tillägga där. De flesta av oss som tränar mycket (och har barn) landar ganska ofta i att det blir till att nyttja sena kvällar och tidiga morgnar för att få till det.
Jag skulle vilja trycka på just si
Många kloka synpunkter ovan, har inte så mycket att tillägga där. De flesta av oss som tränar mycket (och har barn) landar ganska ofta i att det blir till att nyttja sena kvällar och tidiga morgnar för att få till det.
Jag skulle vilja trycka på just si
Quote from Funbeat user on 21 April 2015, 10:29Tack för alla tips!
Jag funderar på att låsa fast cykeln någon kilometer från jobbet och springa sista biten någon gång i veckan. brukar i regel ha med mig datorn hem så det tenderar att bli några kilo i ryggsäcken (brukar sätta den på pakethållaren i n
Tack för alla tips!
Jag funderar på att låsa fast cykeln någon kilometer från jobbet och springa sista biten någon gång i veckan. brukar i regel ha med mig datorn hem så det tenderar att bli några kilo i ryggsäcken (brukar sätta den på pakethållaren i n