Quote from Guest on 22 June 2011, 07:12Det känns lite pinsamt att skriva det här, med tanke på att alla andra trådar verkar handla om vilken våtdräkt som passar bäst inför Vansbrosimmet... men, jag är verkligen urkass på att crawla och jag skulle verkligen vilja gå och få bra instruktioner.
J
Det känns lite pinsamt att skriva det här, med tanke på att alla andra trådar verkar handla om vilken våtdräkt som passar bäst inför Vansbrosimmet... men, jag är verkligen urkass på att crawla och jag skulle verkligen vilja gå och få bra instruktioner.
J
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 07:22jag bor inte i stockholm, men om du vill vetta mer om en vuxencrawl kurs både du kontakta en av de simförening i stan. de flesta kurs börja i sept, men anmälning är nu. i Växjö har vi 3 nivåer och de flesta grupper är fulbokat ett par veckor innan termi
jag bor inte i stockholm, men om du vill vetta mer om en vuxencrawl kurs både du kontakta en av de simförening i stan. de flesta kurs börja i sept, men anmälning är nu. i Växjö har vi 3 nivåer och de flesta grupper är fulbokat ett par veckor innan termi
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 08:44Supertack för tipsen!
Jag ska kontakta dem direkt!
Supertack för tipsen!
Jag ska kontakta dem direkt!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 09:01Solna Sundbybergs Simsällskap (SS04) erbjuder privatlektioner billigt. Tror det kostar 275 eller 295 kr per gång. Det kan vara ett alternativ till simundervisning i grupp om man t.ex. vill ha mer flexibilitet.
Solna Sundbybergs Simsällskap (SS04) erbjuder privatlektioner billigt. Tror det kostar 275 eller 295 kr per gång. Det kan vara ett alternativ till simundervisning i grupp om man t.ex. vill ha mer flexibilitet.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:00där finns andra klubbar utan för stockholm som har vuxen crawl kurs också. men eftersom jag kan inte alla förorter ta jag bara de som har kansli i stockholm.
en bra lista av alla förening med Masters simning finns på www.simma.nu under länkar sedan var
där finns andra klubbar utan för stockholm som har vuxen crawl kurs också. men eftersom jag kan inte alla förorter ta jag bara de som har kansli i stockholm.
en bra lista av alla förening med Masters simning finns på http://www.simma.nu under länkar sedan var
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:30Ah! Schysst med privatlektioner, det ska jag absolut också kolla upp!
Ah! Schysst med privatlektioner, det ska jag absolut också kolla upp!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:33Eriksdalsbadet ger också privatlektioner, femhundra kronor för en timme tror jag. Har själv bara gått en nyböjarkurs för vuxna men skulle så här i efterhand hellre lägga pengarna på några privatlektioner (särskilt om du redan kan det mest grundläggande).
Eriksdalsbadet ger också privatlektioner, femhundra kronor för en timme tror jag. Har själv bara gått en nyböjarkurs för vuxna men skulle så här i efterhand hellre lägga pengarna på några privatlektioner (särskilt om du redan kan det mest grundläggande).
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 17:09Hej, ursäkta min trådkapning, men finns det nån som känner till vart man vänder sig för privatlektioner i Göteborg?
Mvh Mats
Hej, ursäkta min trådkapning, men finns det nån som känner till vart man vänder sig för privatlektioner i Göteborg?
Mvh Mats
Quote from ellen olsson on 22 June 2011, 17:14Kanske Göteborgssim. Annars ställer Ted Ås, http://www.tedas.se/ted_sport/ted_sport.php , nog upp.
Kanske Göteborgssim. Annars ställer Ted Ås, http://www.tedas.se/ted_sport/ted_sport.php , nog upp.