Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatNyhetsflöde
You need to log in to create posts and topics.

Har märkt att när jag publicerar mina träningspass så hamnar de väldigt långt ner i nyhetsflödet. Varför?

Skapar du de tidigt i förväg?

Bloginlägg brukar lägga sig i topp också och kan putta ner träningsströmmen neråt.

Lägger in passen som planerad träning rätt så lång tid innan. Som nu ligger min planerade träning till 1
30/12 2014 avslappningsövningarna i alla fall sen får jag justera tiderna när jag publicerar passet

De hamnar i nyhetsflödet i den ordning de är skapade (dock på rätt datum men ordningen inom dagen blir inte efter datum och tid i formuläret tyvär).

Om jag skapade mitt planerade pass den 20/9 och du skapade ett planerat pass den 21/9 och alla andra vänn

Oavsett om det är en inplanerad träning eller inte?

allt träning och tälvings aktivietet i kalender hamna i flöde baserat på den tid stämpel du skapa den.

så ja, alla din pass du har skapa genom 2014 kommer att syns först varje dag även om du träna sent på kvällen.

Tack men klockslaget de publiceras på syns inte i kalendern och nyhetsflödet? Till exempel om jag publicerar ett träningspass klockan 12 men genomför passet klockan 15?

NEJ, klockslag syns bara per automatik om du läsa in din pass med en klocka eller mobil.

vill du har tiden få du slå in den. där finns en plats emellan datum och typ av träning för tid.

tack för all hjälp