Quote from Guest on 9 January 2009, 18:36Hej,
Är det någon fler än jag som har problem med att ett nytt foto inte visas när man reggar nya träningspass?
Har provat att ladda upp det nya fotot några gånger, loggat ut mellan osv...inget hjäper. Dock inget stort problem men jag är lite trött på det
Hej,
Är det någon fler än jag som har problem med att ett nytt foto inte visas när man reggar nya träningspass?
Har provat att ladda upp det nya fotot några gånger, loggat ut mellan osv...inget hjäper. Dock inget stort problem men jag är lite trött på det
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:46....och här visas det nya fotot! Men inte på statsidan..märkligt!?
....och här visas det nya fotot! Men inte på statsidan..märkligt!?
Quote from Camilla Höög on 9 January 2009, 18:46Nytt foto var då?
Nytt foto var då?
Quote from Camilla Höög on 9 January 2009, 18:47Ok, det har inte med reggning av träning att göra.
Säkert bara cachad. Töm cachen och ladda om sidan.
Ok, det har inte med reggning av träning att göra.
Säkert bara cachad. Töm cachen och ladda om sidan.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:47I min profil
I min profil
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:47Menar du din egen profilbild eller - testa att refresha sidan *minns plötsligt inte vad det heter på svenska*
Menar du din egen profilbild eller - testa att refresha sidan *minns plötsligt inte vad det heter på svenska*
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:48och då får jag blotta min okunskap...rensa cachen??
och då får jag blotta min okunskap...rensa cachen??
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:49Refresh funkar inte, laddade upp fotot för ca en vecka sen och har loggat in på olika datorer och inte fått det att slå igenom
Refresh funkar inte, laddade upp fotot för ca en vecka sen och har loggat in på olika datorer och inte fått det att slå igenom
Quote from Camilla Höög on 9 January 2009, 18:51När du surfar sparas bilder undan för att snabba upp surfningen. De sparas i cachen. Nu används en gammal bild för den hämtar den från cachen istället för att hämta en ny bild.
Ta clear private data under tools-menyn i Firefox. Välj bara cache om du vill
När du surfar sparas bilder undan för att snabba upp surfningen. De sparas i cachen. Nu används en gammal bild för den hämtar den från cachen istället för att hämta en ny bild.
Ta clear private data under tools-menyn i Firefox. Välj bara cache om du vill
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:53Tack Anders, skall testa...!
..och nu funkar det som det skall 🙂
Tack för hjälpen!
Tack Anders, skall testa...!
..och nu funkar det som det skall 🙂
Tack för hjälpen!