Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatoönskad kontakt...
You need to log in to create posts and topics.

Hur tar jag bort en person som är "enkelriktad"ifrån kompislistan? dvs. den personen har mig på sin lista men jag har inte denne, och vill inte ha denne heller.

Du behöver inte göra något, om du visar träningen bara för dina kompisar så är det just _dina_ kompisar, oavsett om 30 andra har dig på sin lista.

Alt att man säger: Jag vill inte ha dig på min kompislista...punkt slut: (Tabbe knekt....) Tror att jag skulle gjort så i första hand.:-)

...däremot får du gärna byta till en mindre störande avatar... 🙂

Kan inte alla lägga Johan Svensson på sin kompislista, så behöver han inte bekymra sig?

Om mig alldeles för lat....å så avataren.....dubbla budskap. Vill men inte kan å så frågar du om att bli av med oönskad kamrat,,,?!! Kryptiskt.:-)

Bättre om Olle bytar till en favorit-variant istället. Många vill inte ha kompis-systemet.

Kompissystemet är bra som det är.

Johan O:

Hur vet du att "många" inte vill ha kompisfunktionen? Jag har ingen åsikt i frågan egentligen, men är det inte lite riskabelt att svänga sig med ord som tex "många"?Hur många då? Vilka har du frågat? Vi är 62 000 medlemmar, hur stort antal av de

Det är inte första gången denna frågan kommer upp på funbeat. Det är det jag utgår ifrån. Och sen har jag ju min egen åsikt. Precis som David den gule tycker den är bra. (och Anders)