Quote from Guest on 21 March 2009, 22:23Hur tar jag bort en person som är "enkelriktad"ifrån kompislistan? dvs. den personen har mig på sin lista men jag har inte denne, och vill inte ha denne heller.
Hur tar jag bort en person som är "enkelriktad"ifrån kompislistan? dvs. den personen har mig på sin lista men jag har inte denne, och vill inte ha denne heller.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:33Du behöver inte göra något, om du visar träningen bara för dina kompisar så är det just _dina_ kompisar, oavsett om 30 andra har dig på sin lista.
Du behöver inte göra något, om du visar träningen bara för dina kompisar så är det just _dina_ kompisar, oavsett om 30 andra har dig på sin lista.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:43Alt att man säger: Jag vill inte ha dig på min kompislista...punkt slut: (Tabbe knekt....) Tror att jag skulle gjort så i första hand.:-)
Alt att man säger: Jag vill inte ha dig på min kompislista...punkt slut: (Tabbe knekt....) Tror att jag skulle gjort så i första hand.:-)
Quote from ellen olsson on 21 March 2009, 22:44...däremot får du gärna byta till en mindre störande avatar... 🙂
...däremot får du gärna byta till en mindre störande avatar... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:45Kan inte alla lägga Johan Svensson på sin kompislista, så behöver han inte bekymra sig?
Kan inte alla lägga Johan Svensson på sin kompislista, så behöver han inte bekymra sig?
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:47Om mig alldeles för lat....å så avataren.....dubbla budskap. Vill men inte kan å så frågar du om att bli av med oönskad kamrat,,,?!! Kryptiskt.:-)
Om mig alldeles för lat....å så avataren.....dubbla budskap. Vill men inte kan å så frågar du om att bli av med oönskad kamrat,,,?!! Kryptiskt.:-)
Quote from Therese Woodhill on 9 April 2009, 21:16Bättre om Olle bytar till en favorit-variant istället. Många vill inte ha kompis-systemet.
Bättre om Olle bytar till en favorit-variant istället. Många vill inte ha kompis-systemet.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 21:20Kompissystemet är bra som det är.
Kompissystemet är bra som det är.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 21:22Johan O:
Hur vet du att "många" inte vill ha kompisfunktionen? Jag har ingen åsikt i frågan egentligen, men är det inte lite riskabelt att svänga sig med ord som tex "många"?Hur många då? Vilka har du frågat? Vi är 62 000 medlemmar, hur stort antal av de
Johan O:
Hur vet du att "många" inte vill ha kompisfunktionen? Jag har ingen åsikt i frågan egentligen, men är det inte lite riskabelt att svänga sig med ord som tex "många"?Hur många då? Vilka har du frågat? Vi är 62 000 medlemmar, hur stort antal av de
Quote from Therese Woodhill on 9 April 2009, 21:25Det är inte första gången denna frågan kommer upp på funbeat. Det är det jag utgår ifrån. Och sen har jag ju min egen åsikt. Precis som David den gule tycker den är bra. (och Anders)
Det är inte första gången denna frågan kommer upp på funbeat. Det är det jag utgår ifrån. Och sen har jag ju min egen åsikt. Precis som David den gule tycker den är bra. (och Anders)