Quote from Guest on 22 September 2012, 20:59Efter IM så har lusten att träna försvunnit. 🙁 Cykling lockar inte alls i höstvädret. Simning, nja. Löpning kräver lite rehab.
Vad brukar ni träna off season alternativt vad gör ni för att sparka i gång träningslusten igen?
Efter IM så har lusten att träna försvunnit. 🙁 Cykling lockar inte alls i höstvädret. Simning, nja. Löpning kräver lite rehab.
Vad brukar ni träna off season alternativt vad gör ni för att sparka i gång träningslusten igen?
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 21:09Vad är offseason för något? Jag tränar året runt för att jag gillar att träna.
Vad är offseason för något? Jag tränar året runt för att jag gillar att träna.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 21:15Jag tog det väldigt lugnt i fyra veckor efter Kalmar.
Nu har jag börjat rampa upp och underhåller sim, cykel, löp medan jag satsar lite mer på styrketräning. Förhoppningsvis kommer det snö även denna vinter så då blir det skidor.
Jag tog det väldigt lugnt i fyra veckor efter Kalmar.
Nu har jag börjat rampa upp och underhåller sim, cykel, löp medan jag satsar lite mer på styrketräning. Förhoppningsvis kommer det snö även denna vinter så då blir det skidor.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 23:55lunch-simning, nåt pass kombinerad styrka o spinning, ett löppass per vecka, men viktigast nu att få igång rullskidorna.
lunch-simning, nåt pass kombinerad styrka o spinning, ett löppass per vecka, men viktigast nu att få igång rullskidorna.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 10:56Varierar efter säsong. Rullskidor / skidor vinter , någon form av gruppträning då och då . annars mycket inomhusträning . Återställa lite av vikttappet efter sommarens lopp så man har något att ta av till nästa år. Styrketräning som bas för att stärka led
Varierar efter säsong. Rullskidor / skidor vinter , någon form av gruppträning då och då . annars mycket inomhusträning . Återställa lite av vikttappet efter sommarens lopp så man har något att ta av till nästa år. Styrketräning som bas för att stärka led
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 18:09Paulina,
Det är fler järnmän än du som har ägnat sista månaden åt att rosta lite. Utöver att unna sig att slöa lite (vi är väl f ö inne i viloperiod för de som tränar så seriöst?) så tror jag också på att variera lite för hitta tillbaka. Längdskidor grymt
Paulina,
Det är fler järnmän än du som har ägnat sista månaden åt att rosta lite. Utöver att unna sig att slöa lite (vi är väl f ö inne i viloperiod för de som tränar så seriöst?) så tror jag också på att variera lite för hitta tillbaka. Längdskidor grymt
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 09:064v slapp och glid, sedan är det bara upp i sadeln igen. Nya mål och drömmar.
4v slapp och glid, sedan är det bara upp i sadeln igen. Nya mål och drömmar.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 20:34yoga, fridykning och gym utöver de tre grenarna 🙂
yoga, fridykning och gym utöver de tre grenarna 🙂
Quote from Matthew Kerr on 26 September 2012, 15:59För att det ska bli roligt igen passar jag på att prova nya saker eller göra saker annorlunda! Efter mycket asfalt är det till exempel hur kul som helst att springa och cykla i skogen. Jag testade Zumba förra hösten. Jag var kass, men det var roligt att p
För att det ska bli roligt igen passar jag på att prova nya saker eller göra saker annorlunda! Efter mycket asfalt är det till exempel hur kul som helst att springa och cykla i skogen. Jag testade Zumba förra hösten. Jag var kass, men det var roligt att p