Quote from Guest on 1 June 2012, 22:29Jag skulle önska att knappen "markera som ointressant" fanns även högst upp i en tråd. Speciellt på kvällarna när inte "nästa lästa inlägg"-knappen funkar.
Om jag då ser direkt i starten av en tråd att den är ointressant kan jag snabbt markera den och sen
Jag skulle önska att knappen "markera som ointressant" fanns även högst upp i en tråd. Speciellt på kvällarna när inte "nästa lästa inlägg"-knappen funkar.
Om jag då ser direkt i starten av en tråd att den är ointressant kan jag snabbt markera den och sen
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 22:39finns redan idag.
finns redan idag.
Quote from Magnus Gelang on 1 June 2012, 22:56Men jösses, nu såg jag den på denna tråd. Varför har jag aldrig sett den tidigare?
Men jösses, nu såg jag den på denna tråd. Varför har jag aldrig sett den tidigare?
Quote from Magnus Gelang on 1 June 2012, 22:57Den verkar finnas på vanliga trådar, men inte på tävlingar.
Den verkar finnas på vanliga trådar, men inte på tävlingar.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 00:53Du är kanske inte bekant med det bibliska systemet
Du är kanske inte bekant med det bibliska systemet
Quote from Magnus Gelang on 2 June 2012, 11:08Bibliska systemet? Upplys mig tack, det där lät spännande ju 😀
Bibliska systemet? Upplys mig tack, det där lät spännande ju 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 12:01Matteus 7:7
Matteus 7:7
Quote from Magnus Gelang on 2 June 2012, 13:13Haha ok då fattar jag vad ni menar 🙂
Haha ok då fattar jag vad ni menar 🙂