Quote from Guest on 23 September 2007, 23:24Denna tr?d v?ckte visst en hel del k?nslor. Och jag uppt?ckte att det inte h?rde hemma h?r. Tack f?r mig ?nd?.
Denna tr?d v?ckte visst en hel del k?nslor. Och jag uppt?ckte att det inte h?rde hemma h?r. Tack f?r mig ?nd?.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 September 2007, 23:34Hur mycket kostar det att bli piggare?
Hur mycket kostar det att bli piggare?
Quote from Funbeat user on 23 September 2007, 23:41Maila gärna oss för mer information, try_athlete@mail.com
Maila gärna oss för mer information, try_athlete@mail.com
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 06:16Nej, tror inte det!
Väldigt mycket reklam för något som din lokala cykelklubb gör gratis om du är medlem.
Där får du säkert hjälp med sittställning, träning, tävlingstaktik, trevliga kamrater, samordnade transporter, kostlära, mmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Nej, tror inte det!
Väldigt mycket reklam för något som din lokala cykelklubb gör gratis om du är medlem.
Där får du säkert hjälp med sittställning, träning, tävlingstaktik, trevliga kamrater, samordnade transporter, kostlära, mmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Quote from Mats Andersson on 24 September 2007, 07:09Just kostlära vette tusan om du får så där jättebra hjälp med i din lokala klubb. Eller?
Just kostlära vette tusan om du får så där jättebra hjälp med i din lokala klubb. Eller?
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 07:14Det är gratis och Hiso ger kurser varje år i Helsingborg för de föreningar som ingår i Hiso.
Det finns vanligtvis folk som vet ganska mycket om kost inom cykel.
Det är gratis och Hiso ger kurser varje år i Helsingborg för de föreningar som ingår i Hiso.
Det finns vanligtvis folk som vet ganska mycket om kost inom cykel.
Quote from Mats Andersson on 24 September 2007, 07:21Coolt.
Kan bara relatera till Göteborgstrakten. Många som har åsikter finns det alltid gott om i en klubb, fast om jag verkligen vill veta om sittställning t ex så har jag EN person jag litar på i klubben. Annars går jag till Cykel City och betalar dom f
Coolt.
Kan bara relatera till Göteborgstrakten. Många som har åsikter finns det alltid gott om i en klubb, fast om jag verkligen vill veta om sittställning t ex så har jag EN person jag litar på i klubben. Annars går jag till Cykel City och betalar dom f
Quote from Fredrik Närenfors on 24 September 2007, 12:33Jag är tyvärr inte pigg nog för att orka maila för mer information.
moment 22??
Jag är tyvärr inte pigg nog för att orka maila för mer information.
moment 22??
Quote from Mats Andersson on 24 September 2007, 12:58På deras hemsida finns ett telefonnummer ser jag: +46709501418
På deras hemsida finns ett telefonnummer ser jag: +46709501418