Quote from Guest on 23 January 2006, 11:08Antar att ni varit ute idag..måna har haft kallt men vackert väder..
ska gå imorgon bitti..:)
Antar att ni varit ute idag..måna har haft kallt men vackert väder..
ska gå imorgon bitti..:)
Quote from Magnus Ahlstrand on 23 January 2006, 11:18Jag ska ut imorgon, helgerna brukar annars vara underbara promenaddagar, men har tränat annat.
Jag ska ut imorgon, helgerna brukar annars vara underbara promenaddagar, men har tränat annat.
Quote from Sven Olof Hanses on 23 January 2006, 11:51Håller med..försökt utöka med pass på helgen..men promenader passar såå bra..
Håller med..försökt utöka med pass på helgen..men promenader passar såå bra..
Quote from Sven Olof Hanses on 23 January 2006, 13:278650 steg redan idag o jag har massor att göra..blir en bra dag...
8650 steg redan idag o jag har massor att göra..blir en bra dag...
Quote from Fredrik Sone on 18 February 2006, 02:16Hej allihopa!
Är ny här från idag. Går runt och läser trådarna som ligger uppe.Eftersom jag har fyra barn, fyra hundar och andra djur, så blir det en hel del promenader för min del - varje dag.
Hundarna får hänga på ganska ofta, och när jag är ensam he
Hej allihopa!
Är ny här från idag. Går runt och läser trådarna som ligger uppe.
Eftersom jag har fyra barn, fyra hundar och andra djur, så blir det en hel del promenader för min del - varje dag.
Hundarna får hänga på ganska ofta, och när jag är ensam he
Quote from Jan Lundquist on 18 February 2006, 22:31Ojoj, det låter som om du får dina dagar att gå!
Vad har du för getter? Jag har haft mohairgetter!
Ojoj, det låter som om du får dina dagar att gå!
Vad har du för getter? Jag har haft mohairgetter!
Quote from Fredrik Sone on 18 February 2006, 22:32Jodå, dagarna flyger fram mestadels. Ibland hinner jag knappt hålla reda på vad det är för veckodag... *fniss*
Det är blandrasgetter....
En helvit (som fick en helvit killing) och en vit/grå, (som fick en vit/grå bockkilling).
Jodå, dagarna flyger fram mestadels. Ibland hinner jag knappt hålla reda på vad det är för veckodag... *fniss*
Det är blandrasgetter....
En helvit (som fick en helvit killing) och en vit/grå, (som fick en vit/grå bockkilling).
Quote from Jan Lundquist on 18 February 2006, 22:42OK 🙂
OK 🙂